asta_212
Üye
Yardım Edin Arkadaşlar Bir Zahmet......
6600 da mp3 ü kopyaladım hafıza kartına.zil sesi olarak ayarlıyorum ama desteklenmiyor diye bir yazı çıkıyor.mp3 zil sesi yapamadım olmuyor bu işin kuralını kaidesini bilen varsa bir yardım edebilirmi acil.neden acaba bir erlerde eksik bişey mi yapıyorum acaba yardım lütfen.....
