Yardım!! DN4 Note 2 v.2.1 Klasör Dağılması Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

siyam3484

siyam3484

Üye
    Konu Sahibi
Yardım!! DN4 Note 2 v.2.1 Klasör Dağılması Sorunu
arkadaşlar DN4 v.2.1 rom kullanıyorum. menü içi klasör oluşturuyorum uygulamaları klasöre atıyorum sora restart yapınca dağılıyor uygulamalar tekrar dışarda görünüyor. kaydetmiyor yani. karşılaşan var mı bu durumla çözümü nedir?


 


Üst Alt