Yardıımm Edin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Praetor

Emekli Yönetici
senin kadar iyi kıvıramam atacım sen oryantalde harikasın
Rüyalar için burayı kullan canım -->

Sen yine çocuk gibi başlarsın yoo rüya değil diye... O zaman da şizofreni tedavisi için yukarıda verdiğim adrese başvur lütfen
 
    Konu Sahibi

Bence sen o verdiğin adresleri not et kendin için kullan canım Senin lafları kıvırdığını değil maxicep tüm internet alemi biliyor neredeyse Ben seni yabancı ellere bırakmam az sabret bir dönem sonra piskolojiden yandal yapacağım o zaman senin çocukluğuna inerim arkadaşım benim

Gerçi bu yazıdan biraz ip ucu aldım



Yazık yazık çok uzun zaman alır iyileşmesi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bende nasıl yazı yazılacağını unuttum yha...
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bence sen o verdiğin adresleri not et kendin için kullan canım

-Sen bunu kullan.
-Yooo hayır, onu sen kullan.

Metod hala aynı
Aş kendini biraz, yaratıcı bir şeyler bul. Madem benimle uğraşıp kendini ele güne rezil etmeye karar verdin bari yaratıcı ol da millet okusun
Senin lafları kıvırdığını değil maxicep tüm internet alemi biliyor neredeyse
Ciddi şizofreni belirtileri bunlar
Yazık yazık çok uzun zaman alır iyileşmesi
Sen kendine sağlıklı diyorsan aman ben hasta kalayım
 
    Konu Sahibi

Ben kendim olurum Atacım. Millet okuyacakmış okumayacakmış hiç beni enterese etmez. Sen millet yazdığımı okuyacak ve yaratıcı olacam diye kendini kasa kasa hemoraid oldun artık canım benim yazık sana
 

Praetor

Emekli Yönetici
Ben kendim olurum Atacım. Millet okuyacakmış okumayacakmış hiç beni enterese etmez. Sen millet yazdığımı okuyacak ve yaratıcı olacam diye kendini kasa kasa hemoraid oldun artık canım benim yazık sana
Canım benim o benim doğal halim Senin gibi kendini sürekli yineleyip duranlar için oldukça zor ve ulaşılmaz bir şey belli ki uğraştığımı falan düşünüyorsun Yazık ya
 
    Konu Sahibi
Bu an senin hakkında öne sürdüğüm tüm iddalarımı kabul ettiğin andır

Canım benim o benim doğal halim Senin gibi kendini sürekli yineleyip duranlar için oldukça zor ve ulaşılmaz bir şey belli ki uğraştığımı falan düşünüyorsun Yazık ya
İşte lafları kıvırdığını böyle kabul ettirirler adama Oryantalim benim para yapıştıracam sana
Senin lafları kıvırdığını değil maxicep tüm internet alemi biliyor neredeyse



Yazık yazık çok uzun zaman alır iyileşmesi

Sen kendine sağlıklı diyorsan aman ben hasta kalayım
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konu Burcu Ablanın konu açamamasıydı oysa ki burda alakasız muhabbetler dönüyor taşıyın bakayım şunları
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Geyik desen var, sapıtma desen var ooo
 

Revengeful

Emekli Yönetici
oh be rahat rahat kaynatabileceğimiz bir konu daha
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...