yaptım bir hata :|

MrExpert

Üye
El insaf Kaç kere söyledim Sana takas etme diye...
 
tarayıcı demiş herkes ama symbiana opera felan yok mu ya? iş görmüyor mu yani?
Eski c6-01 kullanıcısıydım. Opera filan fayda vermiyordu. Belki biraz daha kolay oluyordu ama android hızına asla yetişemiyordu. Zaten flash desteği olmaması da en büyük eksikti. Tarayıcıdan video da izleyemiyorduk. Allah sabır versin Symbian kullanıcılarına...
 

Peocawe

Üye

ha ben onu bilmiyordum. kötüymüş
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi

bundan sonra Bende tövbe ettim. Hiç yoktan bir fotoğraf makinası alırım fotoğraf için. En kötü android i kullanırım ama symbian asla

- - - Eklendi - - -

El insaf Kaç kere söyledim Sana takas etme diye...

hep meraktan. Valla anladım ki büyük sözü dinlemek gerekiyormuş

- - - Eklendi - - -

tarayıcı demiş herkes ama symbiana opera felan yok mu ya? iş görmüyor mu yani?

opera mobile falan var ama video izleyemedi k ten sonra neye yarar be kardeşim
 

aleranol

Üye
symbian ile wildfire s kıyaslamasi konik bir olay. bir kurtuluş abi gibi cfw hazirlamadiysam da bende kendome uygun cfw[rom] yapmıştım. Tüm noktalarını biliyorum. öncelikle tarayıcısı flaş desteğine sahip. sizin izleyemediginiz sitelerin hangi siteler olduğunu biliyorum. kendim defalarca test ettim.
hız vs. derseniz arkadaşıma kurtuluş abinin cfw sini yükledik mükemmel oldu. klavye ile yazamamak komik. ben neredeyse not2 kadar hızlı yazıyordum c7nin ekranında. ki ben klavyeden çok daha hızlı yazıyorum telin ekranından.
viber dersen güldürme beni lütfen. hepsi .sis dosyası halinde heryerde mevcut. tıpkı apk gibi. hatta Türkiyedeki en iyi symbian forumlarından birisindesin şu an.


- - - Eklendi - - -

eğer 1 gün deneseydin daha iyi olurdu. sana değişme diyen çok insan var.


- - - Eklendi - - -

eğer 1 gün deneseydin daha iyi olurdu. sana değişme diyen çok insan var.
 
Abicim bende symbiandan androide geçmek istiyorum ama bir türlü geçemiyorum yav Bende demiştim sana android telefon her türlü iyidir diye Benim telefonda 603. Fakat telefonu abim aldığı için ondan izinsiz satmayı gönlüm el vermiyor Öğrenci adamız tabii de abim izin alabilsem bende androide çoktan geçmiştim
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi

nokia bile açıklama Yapıyor tarayıcı da flash Yok diye siz ise var diyorsunuz. ? Viber in konuşmalısi var mi ? Symbian bölümün de konu açtım Bana viber için YOK DEDILER. Viber i geçtik kulanım kolaylığı donma sorunu vb...
 

Flash Lite desteği var çalışıyor. Viber de var.
 

smh60

Üye
Bir daha ölsem nokia almam bu arada geçmiş olsun

- - - Eklendi - - -

Bir daha ölsem nokia almam bu arada geçmiş olsun
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi


Flash Lite desteği var çalışıyor. Viber de var.

flash lite ile on çeşit siteden video izleyebilirsen adobe flash ile 100 site den video izleyebilirsin.

- - - Eklendi - - -

Bir daha ölsem nokia almam bu arada geçmiş olsun

- - - Eklendi - - -

Bir daha ölsem nokia almam bu arada geçmiş olsun

nokia değil de symbian almam. Yoksa lumia lar cazip geliyor. Ayrıca sağol a sin
 
cfw için hayır gerek yok zaten cfw atınca otomatik hacklı oluyor
 

aleranol

Üye
msssevim biraz fazla biliyorsun. 1000 bilsende 1 bilene sor demişler. sağolsun madness abi cevaplamiş. flash lite ile çoğu sitede izleyeviliyorsun aslında. sadece ilk çıkan siteler yerine 2. sayfaya da bakmak gerekli. ya da birsürü mobil siteden birini tercih etmek. s^3 te kasma demişsin ancak eğer cfw yani rom kursaydin kasma diyemezdin. ya da yavaşlama. androidden basit ve cok hizli bir arayüze sahip simbian. belki bir nit2 veya s3 olmasa bile benim emektar c7m o kadar hızlıydı ki neredeyse not2 ile yarışacaktı. ki 680mhz 1 cekirdek+256mb ram vs. ileri mimari+1600 mhz+4 çekirdek ve 2gb ramden bahsediyorum burada. aradaki inanılmaz symbian üstünlüğü bu kadar barizken hala kötü derseniz korsunuz. Eğer symbian kerneli tekrar yapılandırılarak 1 den çok çekirdeği ve yüksek ram oranı ni kabulnetseydi şu an insanlar zor da olsa oyun yazardı. sonuçta aşırı derece akıcı bir sistemden bahsediyoruz. simbianin 2 eksiği uygulama yazma sorunu ve eski kernele sahip olması idi. Eğer androidin kernel üzerinde çalışan bir emulator mantığı ile yaşayan sistem olduğunu bilmenizi isterim. ha ayrıca android 4.0 altı sistemler yaklaşık % 60 donanımı anca kullanabiliyor.
 

PriZm

Üye
Flash Lite kadar berbat birşey yok.Sadece video izlemek için ki hemde senin telefonun desteklediği kodek sayısına Bağlı.Üstelik donanım hızlandırması yok.. Ve gerçek Flash player ile alakası bile yok.

Flash Player ile her türlü interaktif animasyon,Oyun,video vs görüntüleyebilirsin.
 

MrExpert

Üye


Symbian 3 te ömrümü Yedi flah lite