hayırlı olsun adembende telefondan kullanıyorum genelde
yandex iyi Google'den bulamadığım herşey orda adamlarda değişik bir algoritma varyandex iyi Google'den bulamadığım herşey orda adamlarda değişik bir algoritma var

hakkat(hakikaten)güzel miş ha..![]()
Ayrıca mail Kullanımı ve arayüzüde çok güzel 
dostum RUS = VİRÜS demek tabi güvenliklidir falan ama ben beğenmedim + işin içinde türkler var FAİLED bencegoogle Kİng ... Forever google. + ne aradığını ve nasıl arayacağını iyi bilirsen google çok sağlıklı sonuclar veriyor...
tamaam herşeyi bir kenara bırakıyoruz armada istediğimiz şeyi bulamayabilir malum onlarda birer yazılım peki gizlilik kuralları için ne demeli ?Taban olarak google apayrı.yandex yani yan sanayi der gbi.google ile arama yapıp istedgni bulamayanları anlamıyorum.o hava durumu sekmesini google da koysa ne olur biliyor musunuz ? Google dan ekmek yiyen bu tarz siteler bi kenara atılır.ben şahsi olarak google hayranıyım ve takipcisi olarak çok olanda imzası oldugunu biliyorum.yan ürünlere.alternatif siteleri pek tercih etmiyorum.
