Yandex artık anasayfam

Sponsorlu Bağlantılar

NaganoTR

NaganoTR

Üye
Biraz önyargılı bakıyordum google varken ne gerek var diye ama kullanınca başarılı motor gördüm kullanıyorum bakalım hayırlısı
 


kinqoftheworld

Üye
yandex forever :yuru:
 
Türe

Türe

Üye
hayırlı olsun adem :) bende telefondan kullanıyorum genelde
 
DDorlion

DDorlion

Üye
bende şuanda yandexe geçme kararı aldm :D
 
gonuldostu82

gonuldostu82

Üye
bu yandex in nod 32 ile bir bağtısı var mı acaba çok merak ediyorum çünkü yıllarca nod 32 kullanıcısıyım yandex in arama sırasında engellediği tüm siteleri nod 32 de engelliyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
dostum RUS = VİRÜS demek tabi güvenliklidir falan ama ben beğenmedim + işin içinde türkler var FAİLED bence :) google Kİng ... Forever google. + ne aradığını ve nasıl arayacağını iyi bilirsen google çok sağlıklı sonuclar veriyor...

zaten bir türk kelimesi geçinçe hemen önyargımız atağa geçiyor bizde bu yabancı özentisi oldukça bir yere varamayız.
 
Türe

Türe

Üye
algoritma diyince aklıma logaritma geldi :(
 
fayzteck

fayzteck

Üye
Taban olarak google apayrı.yandex yani yan sanayi der gbi.google ile arama yapıp istedgni bulamayanları anlamıyorum.o hava durumu sekmesini google da koysa ne olur biliyor musunuz ? Google dan ekmek yiyen bu tarz siteler bi kenara atılır.ben şahsi olarak google hayranıyım ve takipcisi olarak çok olanda imzası oldugunu biliyorum.yan ürünlere.alternatif siteleri pek tercih etmiyorum.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Taban olarak google apayrı.yandex yani yan sanayi der gbi.google ile arama yapıp istedgni bulamayanları anlamıyorum.o hava durumu sekmesini google da koysa ne olur biliyor musunuz ? Google dan ekmek yiyen bu tarz siteler bi kenara atılır.ben şahsi olarak google hayranıyım ve takipcisi olarak çok olanda imzası oldugunu biliyorum.yan ürünlere.alternatif siteleri pek tercih etmiyorum.
tamaam herşeyi bir kenara bırakıyoruz armada istediğimiz şeyi bulamayabilir malum onlarda birer yazılım peki gizlilik kuralları için ne demeli ?
 
larten123

larten123

Üye
googleın bulamadıklarını buluyor :hmmm
 
phasan

phasan

Üye
ben buna alışamadım google daha iyi
 

Praet0r2

Üye
yandex opera 12 çok hoş olmuş
 
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
Googleye devam :D
 

Praet0r2

Üye
bence yandex iyi
 
phasan

phasan

Üye
google kadar alışamadım
 
yunus4554

yunus4554

Üye
yok arkadaslar yandex iy değil
 


Üst Alt