yandaki '_ERGİN_'profilindeki neyi ile ünlü sizce

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'_ergin_'

'_ergin_'

Üye
    Konu Sahibi
yandaki '_ERGİN_'profilindeki neyi ile ünlü sizce
fazla bişi yapamadım bunu biliyorum ama söz bu cevaplardan sonra bi online oyun cafe kurucam buraya yada bir parti gibi istenilen herşey olacak partide istekler olacak:oke::):megafon:
 


Yasminozz

Yasminozz

Üye
saçma bi konu açmışsın kusurabakma...
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ablamız doğru söylüyor. bu ne yaa?
 
'_ergin_'

'_ergin_'

Üye
    Konu Sahibi
saol yaa çok teselli ettin:(:agla
 
xkadir61

xkadir61

Üye
rica ederim nedemek. herzaman için, iyi teselli ederim.
 
'_ergin_'

'_ergin_'

Üye
    Konu Sahibi
:(:(:agla
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ağlama benide ağlatacan.:2agla:
 
Nazy

Nazy

Üye
çok üzülme _ergin_ istersen silebiliriz konuyu
yani açtığına pişman olduysan
 
'_ergin_'

'_ergin_'

Üye
    Konu Sahibi
yok ya belki olumlu düşünen olur be nazy abi be
 
ouSahin

ouSahin

Üye
saçma degilde anlamsız olmuş:oke:konu

istersen dostum kendini farklı bir üye yerine koyarak konunu tekrar oku Nazy e pm at;)

(farklı bir üyelik al demiyorum)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
bu aralar saçma sapan konular açmak moda oldu. Sorumluların bulunurak halka hesap vermesini talep ediyorum. :D
 
'_ergin_'

'_ergin_'

Üye
    Konu Sahibi
saçma degilde anlamsız olmuş:oke:konu

istersen dostum kendini farklı bir üye yerine koyarak konunu tekrar oku Nazy e pm at;)

(farklı bir üyelik al demiyorum)


dedinden bişi anlamadım ama neseeee:kop::agla
 
'_ergin_'

'_ergin_'

Üye
    Konu Sahibi
toprakumit

toprakumit

Üye
Ya neden çocuğun üstüne gidiyosunuz böyle!!! saçmasa saçmadır. Bu kadar heves ve moral bozma, Bence yerinde davranışlar değil arkadaşlar....
 
neslein

neslein

Üye
adı üstünde gereksiz konu bölümü zaten.
yaşı daha 16 bu kadar üstüne gitmeyelim
yorumları okuyunca zaten bidaha yapmayacaktır :oke:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
arkadaşlar ! ! !

konu saçma gereksiz vs olabilir!
ancak bu bölüm zaten gereksiz ve deneme bölmü.
arkadaşımız zaten 16 yaşında
kırıcı olmaya ne gerek war?

kim bu bölümde sacma sapan konular acmadıki?

moral bozmak moda oldu bence
 
'_ergin_'

'_ergin_'

Üye
    Konu Sahibi
çok saolun arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt