saçma degilde anlamsız olmuşkonu
istersen dostum kendini farklı bir üye yerine koyarak konunu tekrar oku Nazy e pm at
(farklı bir üyelik al demiyorum)


dedinden bişi anlamadım ama neseeee![]()
dedinden bişi anlamadım ama neseeee![]()
Oğuz diyıor ki lendini başka birinin yerine koy hani derler ya alıcı gözüyle bak öyle yap demek istiyor

senide yorduk biraz kusura bakma kardeştamam ya anladım
--------------- Ekleme ---------------
tamam anladım![]()
