Xperia z mi htc one mi

Sponsorlu Bağlantılar

avcitalip

avcitalip

Üye

abim derken yaş kaç :D neyse konumuza dönelim aynı vidalar kullanılır tabiki vidalar deforme olmadıkça.telpa hakkında fazla bi bilgim yok ama keşke k.v.k dan ayrılmasaydı firmalar çünkü k.v.k en iyisi

17 yaşındayım,vidalar deforme olmadığı sürece derken o hani vidaların içinde bir maya gibi birşey var tornavida değdiğinde bozuluyor o deformasyondan mı bahsediyorsun ?
kvk'ya verecektim sırasıyla bütün servisleri arayayım dedim genpa'dan başladım aradım genpa'yı beni telpa'ya yönlendirdiler samsung'lara onlar bakıyor dediler bende tamam dedim :evet: 490 TL civarında bir ücret çıkarttılar şimdi ekrana telefonun önü komple değişmiş yanındaki o metal çerçeve falan,zaten tek parça olduğundan pahalı satılıyormuş :evet:

umarım adam gibi yapmıştırlar :evet:
 


enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi


17 yaşındayım,vidalar deforme olmadığı sürece derken o hani vidaların içinde bir maya gibi birşey var tornavida değdiğinde bozuluyor o deformasyondan mı bahsediyorsun ?
kvk'ya verecektim sırasıyla bütün servisleri arayayım dedim genpa'dan başladım aradım genpa'yı beni telpa'ya yönlendirdiler samsung'lara onlar bakıyor dediler bende tamam dedim :evet: 490 TL civarında bir ücret çıkarttılar şimdi ekrana telefonun önü komple değişmiş yanındaki o metal çerçeve falan,zaten tek parça olduğundan pahalı satılıyormuş :evet:

umarım adam gibi yapmıştırlar :evet:
abim öncelikler 22 yaşındayım :D o zaman senin telefonun vidaları ile alakalı bişi yok..senin kasa değişmiş takım olarak :d
 
avcitalip

avcitalip

Üye

abim öncelikler 22 yaşındayım :D o zaman senin telefonun vidaları ile alakalı bişi yok..senin kasa değişmiş takım olarak :d

büyük olduğun için abi dedim,bu videodaki işlem uygulandı cihazıma ;

[video=youtube;eo93EF7rVIw]http://www.youtube.com/watch?v=eo93EF7rVIw[/video]

benim içerideki Super Amoled HD ekran çatlamıştı :evet:
 
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi


büyük olduğun için abi dedim,bu videodaki işlem uygulandı cihazıma ;

[video=youtube;eo93EF7rVIw]http://www.youtube.com/watch?v=eo93EF7rVIw[/video]

benim içerideki Super Amoled HD ekran çatlamıştı :evet:
hee o zaman abi yerine abim yazmışın :D bazıları küçük sanıoda :Dnası becerdin çatlatmayı ekranı :D


- - - Eklendi - - -

arkadaşlar az önce mesut çeviğin sunduğu htc one'nın lansmanındaki inceleme videosunu izledim.Gördğüm kadarıyla sense 5 berbat htc one 4mp çözünürlükte ultra pixelli kamera kullanıyo ve bu hiçde iç açıcı değil.Gerçekten beni htc one dan soğuttu özellikle yeni çıkan sense 5.Birde youtube da xperia z videolarında bi videoya rastladım ve adam açtığı videoda dar açılardan telefonun ekran performansını gösteriyo o kadar da kötü değil hatta çok iyi tft ekrana göre.zaten video izlerken o kadar dar açıdan bakmayacağıma göre xperia z nin alınmasında bir sakınca görmedim.sizce nasıl dar açılardan ekran görünümü o kadar dar açıdan zaten bakılmaz telefona die düşünüyorum ve yorumlarınızı bekliyorum[video=youtube;dZZAzUXUoCw]http://www.youtube.com/watch?v=dZZAzUXUoCw[/video]
 
avcitalip

avcitalip

Üye

hee o zaman abi yerine abim yazmışın :D bazıları küçük sanıoda :Dnası becerdin çatlatmayı ekranı :D


- - - Eklendi - - -

arkadaşlar az önce mesut çeviğin sunduğu htc one'nın lansmanındaki inceleme videosunu izledim.Gördğüm kadarıyla sense 5 berbat htc one 4mp çözünürlükte ultra pixelli kamera kullanıyo ve bu hiçde iç açıcı değil.Gerçekten beni htc one dan soğuttu özellikle yeni çıkan sense 5.Birde youtube da xperia z videolarında bi videoya rastladım ve adam açtığı videoda dar açılardan telefonun ekran performansını gösteriyo o kadar da kötü değil hatta çok iyi tft ekrana göre.zaten video izlerken o kadar dar açıdan bakmayacağıma göre xperia z nin alınmasında bir sakınca görmedim.sizce nasıl dar açılardan ekran görünümü o kadar dar açıdan zaten bakılmaz telefona die düşünüyorum ve yorumlarınızı bekliyorum[video=youtube;dZZAzUXUoCw]http://www.youtube.com/watch?v=dZZAzUXUoCw[/video]

o kadar dar açıdan kim bakacak yahu :ehe hTC One'ın kamerası 4UP çok iddialıyız falan diyorlardı :allalla:
 
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi

bolaryus97

Üye
sunu soylemelim hayatimda htc one in arayuzu kadar berbat bir arayuz gormedim
 
arizalidoktor

arizalidoktor

Üye
nokiadayken purewiev teknolojini kesfeden adam-adini hatirlayamadim-htc nin bu kamerasina ait bir suru bilgi sunmus nette. O adamin dediklerine bakarsak pek onemli bi ozellik degil. Sadece isigi biraz fazla aliyormus. Yani karanlik ortamlarda daha canli cekiyormus ki l920nin kamerasindan daha iyi denemezmis.

Konuya donecek olursak ben uzun zamandir xperia Z yi bekliyordum fakat tft ekran olmasi beni dusunduruyor. Hadi islemciyi, bataryayi vs yi son teknoloji takmadi da neden ekrani son teknoloji takmadi? Bir artisi yada eksisi mutlaka olacaktir ki gorus acisindan ziyade.
 
HL_Rockk

HL_Rockk

Üye
kardeşim karar senin tabi ama sony xperia z çok hoş 2 gb ram var öncelikle ben nokia kullanıcısıyım ama benim şahsi fikrim xperia z neden dersen bikere cihazla su altında çekim yapma şansın var kamerası suda bile çalışmakta hani suya ve toza dayanıklı şirketin dış işleri bende demektesin navigasyon senin için iyi bi artı olabilir yani sony xperia z alırsan eğer pişman olacağını sanmam tercih senin tabikide her arkadaşımızın fikri önemlidir tabiki ama karar senin dediğim gibi
 
aleranol

aleranol

Üye
Htc one xperia zden % 40 daha performanslı
Ama kamera daha inemliyse xperia z al
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
xperia z derim :)
 
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi
sunu soylemelim hayatimda htc one in arayuzu kadar berbat bir arayuz gormedim
+1 :oke:


- - - Eklendi - - -

nokiadayken purewiev teknolojini kesfeden adam-adini hatirlayamadim-htc nin bu kamerasina ait bir suru bilgi sunmus nette. O adamin dediklerine bakarsak pek onemli bi ozellik degil. Sadece isigi biraz fazla aliyormus. Yani karanlik ortamlarda daha canli cekiyormus ki l920nin kamerasindan daha iyi denemezmis.

Konuya donecek olursak ben uzun zamandir xperia Z yi bekliyordum fakat tft ekran olmasi beni dusunduruyor. Hadi islemciyi, bataryayi vs yi son teknoloji takmadi da neden ekrani son teknoloji takmadi? Bir artisi yada eksisi mutlaka olacaktir ki gorus acisindan ziyade.
evet benide dşündürüyor ama htc one bakınca da gene z daha iyi geliyor gözüme.seninde dediğin gibi ekran çok dşündürüo beni :hmmm birde şu var xperia z s3 ü one x i ezer geçer ama ekran konusunda renkleri felan çok soluk veriyor buda beni gerçekten düşündürüo.ama telefon piyasaya çıktığında herhangi bir teknoloji markete gidip bakarsam rahatlarm kararımı da rahat veririm :D


- - - Eklendi - - -

Htc one xperia zden % 40 daha performanslı
Ama kamera daha inemliyse xperia z al
htc one %40 daha performanslı derken nası %40 oldu anlamadım :D 0,200 sadece işlemci frekansı farklı başka birşey varmı bilmediğim.


- - - Eklendi - - -

kardeşim karar senin tabi ama sony xperia z çok hoş 2 gb ram var öncelikle ben nokia kullanıcısıyım ama benim şahsi fikrim xperia z neden dersen bikere cihazla su altında çekim yapma şansın var kamerası suda bile çalışmakta hani suya ve toza dayanıklı şirketin dış işleri bende demektesin navigasyon senin için iyi bi artı olabilir yani sony xperia z alırsan eğer pişman olacağını sanmam tercih senin tabikide her arkadaşımızın fikri önemlidir tabiki ama karar senin dediğim gibi
ekran çok düşündürüyor beni şu an yoksa görüntü olarak araryüz olarak su anda sense 5 üstüne su dökemez :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
xperia z
 
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi
yok ne s3'ü xperia z nin ben baktım da birde sen bakarmısın dedim dışarı verdiği sese yeterli mi diye..bana kalsa su geçirmez hoparlöre göre fazla bile yani diğer mono hoplarlörlü telefonlarla aynı geldi bana..
 
avcitalip

avcitalip

Üye

yok ne s3'ü xperia z nin ben baktım da birde sen bakarmısın dedim dışarı verdiği sese yeterli mi diye..bana kalsa su geçirmez hoparlöre göre fazla bile yani diğer mono hoplarlörlü telefonlarla aynı geldi bana..

doğru söylüyorsun ses kalitesi su geçirmez bir cihaza göre hiçte fena değil :evet:
 
avcitalip

avcitalip

Üye

sence yeterli mi ses seviyesi kendini duyurabilirmi telefon :D

yerine göre vallaha,videodan doğruda pek birşey söylemek zor

titreşimi açarsan sanırım :evet: :ehe onu pek dert etme ama bence sen yinede hTC One'ı bekle bence daha iyi olacak...
 


Üst Alt