avcitalip
Üye
abim derken yaş kaçneyse konumuza dönelim aynı vidalar kullanılır tabiki vidalar deforme olmadıkça.telpa hakkında fazla bi bilgim yok ama keşke k.v.k dan ayrılmasaydı firmalar çünkü k.v.k en iyisi
17 yaşındayım,vidalar deforme olmadığı sürece derken o hani vidaların içinde bir maya gibi birşey var tornavida değdiğinde bozuluyor o deformasyondan mı bahsediyorsun ?
kvk'ya verecektim sırasıyla bütün servisleri arayayım dedim genpa'dan başladım aradım genpa'yı beni telpa'ya yönlendirdiler samsung'lara onlar bakıyor dediler bende tamam dedim
490 TL civarında bir ücret çıkarttılar şimdi ekrana telefonun önü komple değişmiş yanındaki o metal çerçeve falan,zaten tek parça olduğundan pahalı satılıyormuş 
umarım adam gibi yapmıştırlar

neyse konumuza dönelim aynı vidalar kullanılır tabiki vidalar deforme olmadıkça.telpa hakkında fazla bi bilgim yok ama keşke k.v.k dan ayrılmasaydı firmalar çünkü k.v.k en iyisi
hTC One'ın kamerası 4UP çok iddialıyız falan diyorlardı 


birde şu var xperia z s3 ü one x i ezer geçer ama ekran konusunda renkleri felan çok soluk veriyor buda beni gerçekten düşündürüo.ama telefon piyasaya çıktığında herhangi bir teknoloji markete gidip bakarsam rahatlarm kararımı da rahat veririm 