yldrm000
Üye
Xperia s isinma sorunu yardiiiimmmm!!!!
Arkadaşlar turkcellden xperia s almiş bulunmaktayim 10 gün oldu alali..telefonda internete girerken veya oyun oynarken isisi 41-42 derecelere çikiyor bu normalmi veya bi zarari olurmu eğer bu durm normal değilse gidip servise vereceğim sonuçta 10 günlük telefon...
ben en fazla 65 derece görmüştüm.

