Xperia s isinma sorunu yardiiiimmmm!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yldrm000

Üye
    Konu Sahibi
Xperia s isinma sorunu yardiiiimmmm!!!!
Arkadaşlar turkcellden xperia s almiş bulunmaktayim 10 gün oldu alali..telefonda internete girerken veya oyun oynarken isisi 41-42 derecelere çikiyor bu normalmi veya bi zarari olurmu eğer bu durm normal değilse gidip servise vereceğim sonuçta 10 günlük telefon...
 


klongs

klongs

Üye
normal
 
blacktalon

blacktalon

Üye
41,42 derece ciddi bir sıcaklık laptop fanlarının ısıdan yakma tahris etme sperm öldürme sorunları cok bu yuzden dize pek alınmaz eger elde tutulan telefonda ısı bu ise ilerde ciddi sıkıntılar dogurur her telefon boyle mi?
 
PriZm

PriZm

Üye
40 derecemi? :D ben en fazla 65 derece görmüştüm.

40 dereceden korkma 60 ın üstüne çıkarsa kork.
 

yldrm000

Üye
    Konu Sahibi
40 derecemi? :D ben en fazla 65 derece görmüştüm.

40 dereceden korkma 60 ın üstüne çıkarsa kork.
60 mı :-) en fazla 42 oldu birde şu sarı ekran problemi çok canımı sıkıyor günde 10 defa bakıyorum ekran sararmışmı diye resmen paranoyak oldum:-D
 
PriZm

PriZm

Üye
60 mı :-) en fazla 42 oldu birde şu sarı ekran problemi çok canımı sıkıyor günde 10 defa bakıyorum ekran sararmışmı diye resmen paranoyak oldum:-D
65 derecede çalışırken bile ekranda problem yoktu:D sadece ekrana dokunulmayacak kadar sıcaktı.parmağımı en fazla 3 saniye ekran da tutabildim :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

65 derecede çalışırken bile ekranda problem yoktu:D sadece ekrana dokunulmayacak kadar sıcaktı.parmağımı en fazla 3 saniye ekran da tutabildim :D

bi de Android 5 kaldırır diyorsun. 50 derecede kullanırsın artık telefonu :ehe
 
PriZm

PriZm

Üye


bi de Android 5 kaldırır diyorsun. 50 derecede kullanırsın artık telefonu :ehe
kaldırır altına netbookumun fanını söker takarım mis gibi:ehe


- - - Eklendi - - -

65 derece iken telefon 1.6 ghz 1.500 v da çalışıyordu onuda hatırlatayım :D şuan 36 derece :)
 

mancukya

Üye
o dereceler amerikan(ingiliz) ölcü birimi. Bizdeki derece ile ayni degil.
 
PriZm

PriZm

Üye
o dereceler amerikan(ingiliz) ölcü birimi. Bizdeki derece ile ayni degil.
hocam o zaman yine yanlış olur.arkadaşın dediği derece doğru yani celcius ;) eğer senin dediğine bakarsak arkadaşın telefonu 100~ derece olması lazım :D
 
adanalı1

adanalı1

Üye
İşlemcı ısınıyor kardesım normaldır. arkaplanda çok uygulama calıstırma. önbellegını boş tut .
 
karayel90

karayel90

Üye
Elektronik sistemler için maksimum sıcaklık değeri 65°´dir 65 lere yaklaştıysan tehlike çanları çalıyor demektir :D
 
Türe

Türe

Üye
Onceki s2 ' im deli gibi isiniyordu ama su an elimdeki s2 napsam isinmiyor cokos :ehe

- - - Eklendi - - -

galaxy s2 alacaklar mumkunse 2. parti hafiza karti girissiz s2 alin farki gorun ;)
 

yldrm000

Üye
    Konu Sahibi

peki arkadaşlar benmki kaçıncı part oluyor type yazan yerde AAD yazıor ancak LT26İ NİN ALTINDADA ABAB YAZIYOR.anlayamadım ben:S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt