Xperia neo lütfen yardım.android market hk.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

coşkun1515

Üye
    Konu Sahibi
Xperia neo lütfen yardım.android market hk.
arkadaşlar ben hepsiburada.com dan sony ericcsson xperia neo aldım. ama sorunum şu. telefonun menüsünde market var oraya giriyorum. ama öyle denilen gibi yüzbinlerce uygulama yok.mesela pes 2012 yi arıyorum. yok gelmiyor.vs...vs.. mesela asphalt 5,6...nova..hiçbiri yok.oyun haricinde uygulamalar fln filan istediğim uygulamalar da yok. bu sorunu nasıl çözerim lütfen yardım edin. telefonun android sürümü 2.3 gingerbread.umarım anlatabilmişimdir.
 


erolben

Üye
Çoşkun Kardeş Pes 2012 yi android markette bulsan bile tam sürüm değil ve tam sürüm ise paralı ama pes 2012 ile ilgi bir apk dosyası bulup onu telefona yüklemem lazım sonrada oyunu tamamını telefone çeke bilmen için 2 yol var.
1. Apk dosyaysını telefona yüklediğinde araçların içinde Pes 2012 nin yüklü olduğunu görürsün wireless bağlantısını açıp oyunu açmaya çalıştığında download yapmaya başlar dosyanın büyük olması sebebiyle saatler sürebilir inmesi.
2. Yine apk dosyasını yükledikten sonra bu oyunla ilgili SD diye paylaşımlar yapılır bunu klasörü telefonda Android klasörü altında data klasörü onun altında com.konami.pes2012 klasörünün içine kopyalaman yeterli..

Kolay gelsin...

----------Eklendi @ 10:04:37 ---------- Yazıldı @ 09:56:39 ----------

Son olarak da marketten bir dosya yönetici uygulaması indirmen lazım. Ben ASTRO FILE MANAGER i kullanıyorum tavsiye ederim..
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Marketteki uygulamaların hepsi gözükmez. Root yetkisi vermen lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt