Wt-3 İle Facebook'a Bedava giremiyorum.

  • 23 Ekim 2010
  • 6029 Okunma
  • 29 Cevap

  1. Merhabalar. Trident wt-3 ile evdeki modeme bağlanıp rahatlıkla tüm internet sitelerine girebiliyorum fakat modemsiz bir ortamda facebook'a 0.facebook.com adresinden giremiyorum. Opera'yı denedim Wap'ı denedim Menü'deki Facebook simgesine tıkladım fakat hiçbiri girmedi. Ne yapmam lazım bileniniz varmı Bedava girmek için.
     


    Yazan: By_vezir
  2. kardeş wap ayarlarını kontrol et resmi sitesinde desteek bölümünde var ayarları
     
  3. Wlan seçeneğini Cepten İnternet yap sorunun hallolur. evdeki modeme bağlanacağın zaman hesap ayarını Wlan yap :)
     
  4. Wlan'da bulamadım kardeş cepten internet seçeneğini :S

    edit: Cepten internet yaptım fakat şimdide apn hatası diyor 0 adresinden facebooka girerken
     
  5. Kardeş dediklerimi sırasıyla uygula.
    Menüden Wlan, Wap, Ayarlar, Hesabı düzenle, Cepten İnternet i seç.
    Sonra adres girden http//0.facebook.com yaz. Girmezse yine yardımcı olmaya calışıcam.
     
  6. @ yuxel1 adlı arkadaşın dediği gibi ayarları yaptım şimdi girdim sorunsuz. İkinizede teşekkürler :)
     
  7. Önemli değil. Peki E-Postanı ve Şifreni yazdıktan sonra Giriş yapabiliyor musun ?
     
  8. Evet yaptım. Üsttede siyah bi yazıyla turkcell ile ücretsiz erişiyorsunuz yazıyor zaten. Cepten internetteyken google'ye girmeyi denedim girdi ama 3 tl gitti. Nekadar sinsiler insan uyarı felan koyar
     
  9. Allahallah o nasıl telefonmus :) bizde siteye giriyor ama giriş yapmıyor bende o sorunu çözmeye çalısıyorum malesef bulamadım.
     
  10. Telefonu yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum güzel gibi herşeyi. Dokunmatiği birazdaha iyi olsa güzel olurdu ama. Mesela menüdeyken menünün devamını görmek için biraz zorlanıyorum elimi sağa sola götürüyorum zor gidiyor :D Onun harici iyi java oyun felan yükledim program bulamadım ama.
     
  11. Önemli degil kardeşim
     
  12. ya beylerbende giremiyorum wt-3 ile facebook'a sizlerind edediği gibi yaptım hemde destek bölümünden (resmi sitesinden ) ayarları yaptım fakat yine olmadı her iki türlüde aldığım hata şu "bağlantı başarısız" bağlanırken bu geliyor çzöüm bulacak varmı??
     
  13. Kardeş, dediklerimi uygularsan bağlantı başarılı olur. :)
    Menüden WLAN a gir. Wap, Ayarlar, Cepten İnternet, Hesabı düzenle, Kullanıcı adı ve Parolayı boş bırak. Ana Sayfayıda istersen Sıfır | Facebook yap. Sonra gir. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana... Bende de giriş yapmıyor nedense.
     
  14. Yardımcı olurmusunuz lutfen banada faceye bende gıremıyorum ne yaptıysam olmadı baglantı basarızız deyıp duruyor napmalayım...
     
  15. arkadaşlar face giremiyommm o.facebook yazoyomm baglanıyor diyo sonra internete baglanamadı diyooo lütfen yardımcı olurmusunuzz
     
  16. Arkadaşlar dediğimi uygulasanız ?
     
  17. ya ben de girdim ama giriş yapamıyor bir türlü :S
     
  18. Jınson dediğini yaptım ama olmadı..
     
  19. Giriş sorunu herkezde var çözümü bi bulunsa ... bikeresinde girmişti ama daha girmedi :S
     
  20. merhaba arkdaşlar benmde sizin gibi trdent w-t3 üm var , wapda 0,facebook.com yazdgımda sitenin ana sayfasına giriyor buraya kadar herşey normal, ancak adresimi ve parolamı yazıp girş tuşuna bastıgımda bir türlü girmiyor bekliyor bekliyor ve süre aşımı falan diyor ve hiç girmiyor .. yardımcı olursanız çok sevinirim... lütfen.. pleas...
     
Yüklüyor...
19/11/2018 - 08:42