WP8'in Gerçek Temsilcisi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SkyLaBTR

Üye
Kaldı 1 hafta... Onca gün dayandınız 1 hafta daha dayanırsınız elbet
 
Bu kadar da abartmayın

yeminle biri bugün diğeri 5 gün önce olmak üzere iki kere rüyamda lumia 900 kullandım arkadaşlar

- - - Eklendi - - -

şu an face de değilde maxicepte isem sebebi lumialar dir
 
bencede birde türkçe dil desteği gelmiş olsa hiç düşünmem alırım ama yinede oyumu 900 den yana kullanıyorum
 

esokmen

Üye
Nokia bu yila kadar hep kendi sistemini on planda tuttu cunku onundu symbian ama oda bir yere kadar gitti. Ve wp8 dondu insalah Nokia bu pazarin altini ustune getirecek
 
    Konu Sahibi
Bu konu da cortlamış
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...