papakudioflu
Emekli Yönetici
evet wp8,8.5,8.8 surumleri de gelicektir. Ama bunlar cok buyuk degişiklik iceren surumlerde olacaktir. Mesela acikcasi benim beklentim mevcut 7.5 ve wp8 de bir boşluk var o da şu ekran genel olarak kaydirma hareketlerine gore dizayn edilmiş bu arayuzde fakat ekranin sol tarafi boş o tarafa kaydirma yok. Bence microsoft yapmasa bile nokia elindeki yetkiyi kullanip sola kaydirma yonune bişeyler ekleyebilir.
kilit ekraninda sag tarafta kids corner var. Kids cornera istediniz uygulamayi da atayabiliyorsunuz belki onu hatirliyorsun dostum.
Benim duşundugum mesela saga kaydirinca liste halinde cikan uygulamalar sola kaydirinca doşeme olarak ikonlar şeklinde olabilir. Veya bildirim tepsisi şeklinde istegimiz gibi ozelleştirebildigimiz bir alan oluşturulabilir. Nasilsa win8 cekirdegine gectik geliştirmenin sonu yok artik
kilit ekraninda sag tarafta kids corner var. Kids cornera istediniz uygulamayi da atayabiliyorsunuz belki onu hatirliyorsun dostum.
Benim duşundugum mesela saga kaydirinca liste halinde cikan uygulamalar sola kaydirinca doşeme olarak ikonlar şeklinde olabilir. Veya bildirim tepsisi şeklinde istegimiz gibi ozelleştirebildigimiz bir alan oluşturulabilir. Nasilsa win8 cekirdegine gectik geliştirmenin sonu yok artik
Yada belki eski navigasyon tuşlu telefonlarda aşağı, yukarı, sağa, sola çeşitli uygulamalar atandığı gibi, WP'de de sol tarafa veya aşağı, yukarı kaydırınca doğrudan kamera, galeri v.b açılması sağlanabilir. Yapılırsa güzel olur
baglantilari yonetmek icin ayarlara girmene gerek yok. Wifi,paket veri,bluetooth gibi butun baglanti ayarlarini menuye pinleyebilirsinBence sola kaydırınca bağlantı ekranı gelmeli.Android ve diğer sistemlerdeki üstten çıkan bildirim barı tarzı.Hızlıca wi-fi, bluetooth açıp kapatalım.ayarlara girmemize gerek olmasın
olabilir ama bence kullaniciya ozgur bir alan saglanmali o bolumde
baglantilari yonetmek icin ayarlara girmene gerek yok. Wifi,paket veri,bluetooth gibi butun baglanti ayarlarini menuye pinleyebilirsin
Sanırım Microsoft, HTC 8X'den "WP8'in imza cihazı" diye söz ederken sadece ismini kastetti
- - - Eklendi - - -
Şu güzelliğe aşık olmamak elde mi ---> Lumia 920Ben
- - - Eklendi - - -
Düzeltme:
Microsoft, diğer partneri HTC'yi kızdırmamak adına bir davetiye daha hazırlamış
Donek microsoft
Donek microsoft
Oldumu simdi hunkarim
öyle deme hünkarim... Adamlar kendilerine göre doğru hareket yapıyo
google'in androidde samsunga karşi duştugu duruma duşmemek icin cabaliyor microsoft bence de en dogrusu bu. Cunku nokianin tek başina kaldigi durumlarda neler yaptigini gorduk
29 Ekim bir gelseydi hayırlısı ile bakalım neler olacak...
Ben29 Ekim
....
...
NokiaBen
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?