papakudioflu
Emekli Yönetici
sermaye var mı?![]()
sıkıntı yok
sermaye var mı?![]()
kamyonla...sermaye var mı?![]()

kamyonla...![]()
bizde para bitmez azalır abi 
Can'ımsın.bizde para bitmez azalır abi
![]()
Karabük Söğüt'e uzak kalır ama!... neyse tamam tamam hadi gel.benide alın gokcen agabey

Tamamdır, seni okul bitince alalım Can'ım ne dersin.Gökçen abi ben de gelirdim ama okul var be abi![]()
Tamam canım benim...abi ben parayı yollarım kardan yollarsınız![]()
Abi açılışa bekleriz.arkadaşlar res.mlerdeki nokia shopları görünce imreniyorum neden Türkiye de yok diye kimbilir belki olsa satışları bile artar

Tamam canım benim...
---------- Eklendi @ 21:18:47 ---------- Yazıldı @ 21:17:52 ----------
Abi açılışa bekleriz.![]()
Haber salarız abimmm.
açılış tarihini söyle de hazırlıklı gelelim kardeşim.

30 Şubat 2013'de hünkarım.Haber salarız abimmm.![]()
tüekiyede nokia shop var . Yoksa ben mi delirdim ?

tüekiyede nokia shop var . Yoksa ben mi delirdim ?
cevahir deki nokia shop cevahirin tuvaletinden küçük![]()
