wp amerika ve ingiltere pazar payı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


theposies

theposies

Üye
benide alın gokcen agabey
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Gökçen abi ben de gelirdim ama okul var be abi :ehe
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Abi ben okulu bitirince oyun işlerine saldırıcam şu symbian 2016 da bitmeseydi güzel bi oyun fikrim vardı ama 3.sınıfta yani 2014 gibi yaparım heralde bakalım :)
 
theposies

theposies

Üye
abi ben parayı yollarım kardan yollarsınız :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar res.mlerdeki nokia shopları görünce imreniyorum neden Türkiye de yok diye kimbilir belki olsa satışları bile artar
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
anılbaran

anılbaran

Üye
tüekiyede nokia shop var . Yoksa ben mi delirdim ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tüekiyede nokia shop var . Yoksa ben mi delirdim ?

evet Türkiye de nokia shop var aman ne nokia shop kenar mahalle telefoncusu gibi dükkanlar belki de Türkiye de benim kadar nokia shop gezen yoktur Türkiye nin en büyük avm si cevahirde var şaka gibi koridorun sonuna saklamışlar Trabzonda ana cadde üzerinde maraş caddesinde altlı üstlü iki katlı toplam 20metrekare iki kişi yanyana geçemiyorsun yalovanın en işlek caddesi olan fatih caddesinde var nokia shoptan başka herşeye benziyor daha sayarım da gerek yok var mı bu resimlerdeki gibi gerçek bir kaliteli nokia magazası yok niçin yok nokia türkiyenin zayıflıgından yok olsa emin olun satışlara çok faydası olur tabi kullanıcılara da kalmışız distribütörlere adamlar nasıl buyurursa öyle oluyor aç kendi magazalarını çıkar aradan distribütörleri telefon fiyatları en az 100-200tl arası ucuzlar.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
cevahir deki nokia shop cevahirin tuvaletinden küçük :kop2:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cevahir deki nokia shop cevahirin tuvaletinden küçük :kop2:

ben de onu diyorum her şey para degil o magaza hiç satış yapmasa da senin prestijini ifade etmesi bakımından önemli orası senin vitrinin olmalı aylık 10bin dolar fazla kira verirsin ama onun fazlasını getirir sana güzel bir magaza. Yurtdışındaki magazalara bakıyorum nokia almayacak olan bile girip gezer bide bizimkilere bakıyorum allahlık memetaga
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt