IVI-Elia
Üye
Windows Telefonunuzu en çok ne için....
Kullanıyorsunuz.Ama şu şekilde yazmanızı istiyorum
örneğin
"Benim Windows Telefon almamdaki amaç yenilikçi ve pratik olmasıydı fakat şimdi benim oyun ihtiyacımı karşılayan birinci cihazın oldu"
veya
"Ben oyun oynamak bol bol uygulama kullanmak için aldım fakat sadece internete girebiliyorum"
siz de yazın wp platformuna geçiş yapacak insanlar ihtiyaçlarına göre değerlendirecektir.Diğer konumdaki gibi her hafta sonu liste yayınlanacak...
örneğin
"Benim Windows Telefon almamdaki amaç yenilikçi ve pratik olmasıydı fakat şimdi benim oyun ihtiyacımı karşılayan birinci cihazın oldu"
veya
"Ben oyun oynamak bol bol uygulama kullanmak için aldım fakat sadece internete girebiliyorum"
siz de yazın wp platformuna geçiş yapacak insanlar ihtiyaçlarına göre değerlendirecektir.Diğer konumdaki gibi her hafta sonu liste yayınlanacak...
şimdo genellikle internet için kullaniyorum
ileride vaktim olursa Lumia hikayeni anlatta kitap çıkaralım be seni araştırarak sevdin aldın zannettim sen direk şöyle olmuş "gel, keşfet aşık ol"
Nokianın artıları coktu 
...
