Windows Telefonunuzu en çok ne için....

Sponsorlu Bağlantılar

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Windows Telefonunuzu en çok ne için....
Kullanıyorsunuz.Ama şu şekilde yazmanızı istiyorum

örneğin

"Benim Windows Telefon almamdaki amaç yenilikçi ve pratik olmasıydı fakat şimdi benim oyun ihtiyacımı karşılayan birinci cihazın oldu"

veya

"Ben oyun oynamak bol bol uygulama kullanmak için aldım fakat sadece internete girebiliyorum"

siz de yazın wp platformuna geçiş yapacak insanlar ihtiyaçlarına göre değerlendirecektir.Diğer konumdaki gibi her hafta sonu liste yayınlanacak...
 


ecel54

ecel54

Üye
bedava geldi aldım :) şimdo genellikle internet için kullaniyorum
 
Zaman_yolcusU

Zaman_yolcusU

Üye
stabil pratik ve gelecek vaat eden bi cihaz oldugu için aldım
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Uygulama geliştirmek için aldım ama hayatımın bir parçası oldu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Web Designer
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Farklı bi görünüşü var diye aldım . Şimdi yaz dönemi satıp Htc One - Sony Xperia Z yada Iphone 5s almak çıkınca . Ki Iphone muhtemelen . Çünkü umduğumu tam anlamıyla bulamıyorum
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Farklı bi görünüşü var diye aldım . Şimdi yaz dönemi satıp Htc One - Sony Xperia Z yada Iphone 5s almak çıkınca . Ki Iphone muhtemelen . Çünkü umduğumu tam anlamıyla bulamıyorum
Neden satmayı düşünüyorsunuz?
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
:kıskıs: ileride vaktim olursa Lumia hikayeni anlatta kitap çıkaralım be seni araştırarak sevdin aldın zannettim sen direk şöyle olmuş "gel, keşfet aşık ol"

Araştırarak severek aldım zaten :)

Ama iş için de kullanmam gerekiyordu.Aslında bu cihazın hikayesi çok uzun burada makale yapıp yayınlayacağım :kıskıs:

21 Aralık 2012'den itibaren bu forum benim NL920 Siyah alabilmem için az uğraşmadı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Web Designer
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Windows Phone seçimimde üretici firmanın çok büyük rolü var aslında. Fotoğraf çekmeyi seven birisi olarak kamera ve ekstraları, çok gezen biri olarak harita ve navigasyonu, office belgelerime istediğim an ulaşabilme kolaylığı ve en önemlisi ise tasarımı. Yani sistem benim için ikinci plandaydı ve halende öyle.
 

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone seçimimde üretici firmanın çok büyük rolü var aslında. Fotoğraf çekmeyi seven birisi olarak kamera ve ekstraları, çok gezen biri olarak harita ve navigasyonu, office belgelerime istediğim an ulaşabilme kolaylığı ve en önemlisi ise tasarımı. Yani sistem benim için ikinci plandaydı ve halende öyle.

anladım yani donnaın tabanlı seçim yaptınız.Peki şuandaki kullanımınıza göz atın ne amaçla kullanıyorsunuz?
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Nokia eğer WP8 üretmeseydi satın almazdım direk diğer markalara ilk defa Nokia dışında telefon alacaktım :)Telefonun her özelliğine izlediğim onlarca tanıtım videolarıyla aşık oldum :DNokianın artıları coktu :)
 
alical33

alical33

Üye
ben 920 yi müzik ve fotoğraf kalitesi için aldım wp 8 ide stabil ve hızlı olduğu için aldım oyun ve uygulama benim için çok önemli değil
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
anladım yani donnaın tabanlı seçim yaptınız.Peki şuandaki kullanımınıza göz atın ne amaçla kullanıyorsunuz?

Yani. :evet:
Genel olarak ağırlık sosyal ağ takibi ve internet sörf, oyun nadiren oynuyorum.
 
leeshore

leeshore

Üye
Uzun süre android kullandım. Kullandığım cihazlarda üst düzeydi. Yani donanım sıkıntısı olmayan telefonlar. Fakat yinede istediğim stabiliteyi ve hızı yakalayamadım. Arada aldığım garip hatalarda cabası.

Daha sonra mağazada wp8 li bir telefon inceledim. Sadeliği ve tasarımı hoşuma gitti.

Şimdi HTC Wp8S kullanıyorum. 512 mb ram olmasına rağmen hız konusunda beklentimi karşıladı. Gayet hızlı ve stabil.

Sosyal ağlar ve iş mailleri ağırlıklı olarak kullanıyorum ve bir sonraki telefonumda büyük ihtimal windows phone olacak. :)
 
serinaga

serinaga

Üye
Uzunca araştırma, inceleme sonrasında ve satışa çıkmasını büyük bir sabırsızlıkla bekleyerek, Avea kampanyası ile çıktığı ilk gün Türkiye genelinde 17.kişi olarak aldım. Şimdi ise bildiğin her yönüyle kullanıyorum, hatta fazlasını. Notebook, netbook ve tablet rafa kalktı, artık tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor, sloganımız "her şey wp ile başlar ve yine wp ile biter" ...
 
kraldiyar21

kraldiyar21

Üye
Oğlum bol bol oyun oynasın diye aldım

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Satmamın nedeni sistem . Yani evet mağazası büyüyo vs ama hala çok çok eksik . Neden eksik çünkü eldekiler yetersiz . Çok yetersiz hemde . Ha çıktı ha güncelleme geldi diyerek teknoloji ve gündemden devamlı uzak kalıyoruz . Suçlusu ise microsoft . Bu yüzden sisteme ve gündeme önem veren biri olarak İosa geçicem sanırım . İos olmazsa en üst düzey android
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Benim lumia 920de en çok kullandığım internet,fotoğraf ve müzik
Senelerce lumia alıcam lumia alıcam diye çabalıyordum x6ımda internette gezemiyordum hafıza dolu diyordu sinir oluyordum.Lumia ile bu sorunu aştım.X6da fotoğraf çekerdim deli gibi her güzel gelen şeyi çekerdim x6'ylada bi yere kadar oluyordu ama lumia ile süper ötesi çekimler yapılabiliyor Anı yakalamak cok kolay oluyor.Müzik ise her iki telefonda ihtiyacımı görüyor yani ayrım yapamam :)
 
KacakMazot

KacakMazot

Üye
ablam kendine almis kullanamamis ve bana devretmis hicbisi anlamadim hersey bi anda oldu bi baktim telefon elimde :naughty:...
uzun sure kullandim ve encok hosuma giden tarafida sadece bir email hesabin ile butun hersey elinin altinda oluyor ekstra hic birsey gerekmiyor. mesaj gonderirken mesela kisi sana msn den yazmis ise otomatik msn gecis yapiyor. face ile atmissa ona geciyor. sms atmissa ona geciyor ugrasmiyorsun :D. bir ara biraktim S3 kullanim dedim 1 hafta dayanamadim. lumia iyidir :D bide custom firmware ciksa super olcak...

Gonul isterdiki l820'nin annesini alayim (l920) ama olsun buda iyidir. :aha:
 


Üst Alt