Haber Windows Phone8 Gdr3 Developer Preview Yayınlandı

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows Phone8 Gdr3 Developer Preview Yayınlandı


Microsoft geliştiriciler için Windows Phone 8 GDR3 güncellemesini geliştirici cihazları için OTA olarak yayınladı.

Bu güncellemeyle operatör ve firma firmware'lerinden bağımsız olarak saf Windows Phone firmware'ü ile uygulamalarını test etmeleri ve geri bildirim yapmaları amaçlandı. Bu sayede kısa sure içinde Windows Phone GDR3 güncellemesiyle ilgili çok daha fazla bilgi doğru olarak paylaşılabilecektir.

Güncelleme (bulutsuzgece)

Adım 1:

Öncelikle "Geliştirici hesabınız" veya "AppStudio hesabınız" olması gerekiyor.

Adım 2:

Cihazınızda en az WP8.0.10322.71 sürümü yüklü olmalı. Ayarlar -> Hakkında ->Daha fazla kısmından bakabilirsiniz.

Adım 3:
(Bu adımdaki uygulamayı yüklemezseniz güncelleme görünmez)


Telefonunuzu güncellemek için adresinden gerekli uygulamayı indirip kurun. Daha sonra çalıştırıp yönergeleri izleyin ve adımları onaylayın.




Adım 4:

Uygulamayı başarıyla ayarlayıp bitirdikten sonra uygulamadan çıkın ve doğruca telefonunuzdan Ayarlar->Telefon Güncellemeleri kısmına gidip güncellemeyi denetleyin.

Adım 5:

Güncelleme bulunacak ve indirilmeye başlayacaktır. Hayırlı olsun.



Video:

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

 
Son düzenleme:

PureFood

Üye
Microsoft Türkiye işi ciddiye alıyor;
 
Tepkiler: skynet

efeler12

Üye
Nerede yayınlandı daha bekliyorum

Edit: Çıktı, yüklemek için hazırlanılıyor
 
Son düzenleme:

4MaGuS

Üye
abi sen denedinmi veya deniyecekmisim merakla bekliyoruz ben hesap alamıyorum şuan alabirsem denemek isterdim
 
Geliştirici arkadaşlardan güzel bilgiler bekliyoruz hayırlı olsun.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cihazın developer(kayıtlı) olması ya da devcenter hesabıyla giriş yapılması gerekiyor.
 

ÖEY

Üye
Forumda hesabı olanlardan hayırlı haberleri bekliyoruz )
 

osilost

Üye
benim yükleniyor şu anda
 

PureFood

Üye
vay anasını yükleniyor ha
 

eSpi0n

Üye
benim dosyaları taşıyor yükleme bitti bakıcam bi.
 

efeler12

Üye
Çarklar dönüyor wp belediyesi çalışıyor
 
Tepkiler: drangela61 ve PcCasper

osilost

Üye
DEV HESABI ALIN SİZDE YÜKLEYİN BEN ÖNCEDEN ALMIŞTIM ŞİMDİ GÜNCELLİYOR
 

eSpi0n

Üye
ilk resim benden gelsin
 
Tepkiler: skynet, capkino06 ve osilost

efeler12

Üye
Bende daha veriler taşınıyor diyor bildirim merkezi gelmiş mi
 

ÖEY

Üye
Arkadaşlar aslında geliştirici hesabı olup güncellemeyi kuranlar resimli olarak yenilikleri paylaşırsa düzenli olarak süper olur
 
Tepkiler: osilost

osilost

Üye
benim az kaldı tamamlayan arkadaşlar resim paylaşsın
 

eSpi0n

Üye
birde ekran rotası ayarlama var.
 

4MaGuS

Üye
arkadaşlar bu geliştirici hesabını tek kişimi kullanabiliyor yani 2 telde kullanım sunulmuyor eğer sunulmuyor sa benim web üzerinden edu. hesaı almama mümkünmü şuan okulda değilimde naısl yapıcagımı bilmiyorum ççok heyecanlıyım şaun okul afyon kocatepe üniversitesi bu üni ile biilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim
 

Bay H

Üye
Yükleyen arkadaşlar şu ekstra karo zımbırtısı var mı varsa nasıl görünüyor bi ss bilgi vs paylaşabilirmi