Windows Phone Tavşan Avı Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone Tavşan Avı Oyunu
Son 48 saattir üzerinde çalıştığım bir oyun var. Amaç ekranda beliren hayvana dokunup öldürmek ve puan toplamak. Tabii sağdan soldan level/seviye atladıkça daha fazla ve hızlı çıkıp çıkıp iniyorlar. üstten bomba atan ve masum hayvanlarda var. bu masum hayvanları öldürmek ise 3 canınızdan birine mal oluyor. elbette elinde bomba olanları da patlatmadan imha etmelisiniz.

temelde bu var. şuan oyunun büyük bir kısmı bitti ve test aşamasında. 1-2 sorun dışında pek birşeyi kalmadı. birde iyileştirmeler ve görsel anlamda son rütuşlar var yapılması gereken.

oyun için herhangi bir isim düşünmedim ama "Tavşan Avı/Avcısı - Bunny Hunter" diye düşünüyorum. bu konuda gelebilecek fikirlere açığım. oyun tamamen Türkçe. belki lokalizasyon yapmadan gönderebilirim (ingilizce için). aşağıda oyundan alınma ekran görüntüleri mevcut. belki merak edenler için zaman bulursam video çekebilirim.

sistemde henüz yetkim olmadığından resimler eklenememiş sadece link olarak verilmiştir. (http :// kısmı silinmiştir linklerde)

not: resim içerikleri tarafıma ait değildir ve alıntıdır. yıllar önce bulmuştum ve arşivimde saklamışım. anonim olduğunu düşünüyorum. yapımcısı hakkında herhangi bir fikir sahibi değilim ama araştırmıştım.

i42.tinypic.com/1547m7o.png

i41.tinypic.com/vrvy4i.png

i42.tinypic.com/2ldg6l4.png
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece


komando04

komando04

Üye
başarılar diliyorum kardeşim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


 

IVI-Elia

Üye
Baya iyi bir şeye benziyor arkasında durursanız iyi daha iyi konuma gelir.Peki ücretli mi olacak olacaksa ne kadar?
 
PureFood

PureFood

Üye
Başarılı buldum.. Kolaylıklar dilerim..
 
phasan

phasan

Üye
Bence her uygulama google nın yaptı gıbı kullanıcıya ğarasız verılmelı ama kullandıgın kadar para gıtse yapımcılara
 
  • Beğen
Tepkiler: teAtalay
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Şimdiden eline sağlık, mağazaya eklenmesini sabırsızlıkla bekliyoruz. :oke:
 
kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
yorumlar için gerçekten teşekkür ederim. aslında ben bir özgür yazılımcıyım. markette şuan 7-8 uygulamam var ve hepsi ücretsiz. daha önce MeeGo için uygulama geliştiriyordum. MeeGo bitince geleceğini parlak gördüğüm Windows Phone'a yöneldim.

uygulamayı ücretli ya da ücretsiz yapma konusunda hiçbir fikrim yok aslına bakarsanız. en iyisi ben bir video çekeyim uygulamayla ilgili ve buna beraber karar verelim. gerçekten kararsızım. uygulama için istockaudio'dan müzik bile aldım. iyi bir giriş yapabilmek için mağazaya.

bu arada @phasan kesinlikle katılıyorum görüşüne.

isim önerisi var mı oyun için?
 
PureFood

PureFood

Üye
Mağazadaki bir tane uygulamanızın linkini verir misiniz ? Diğer uygulamalarınıza göz atarız böylece :)
 
kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
@PureFood elbette verebilirim. Hatta son gönderdiğim uygulama dün sertifikasyon sürecinden geçti. beğeneceğinizi düşündüğüm bir uygulama. TV uygulaması ama diğerlerinden farklı bir boyuta taşımayı amaçladım. eminim kullandığınızda da fark edeceksiniz. bunun için ayrı bir konu açacağım hatta.

aşağıdaki linkten geliştirici hesabıma bağlı tüm uygulamalara ulaşabilirsiniz. TV uygulaması en geç yarına Microsoft tarafından eklenmiş olur şuan listede henüz yok.

 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece ve PureFood
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
aşağıdaki linkten geliştirici hesabıma bağlı tüm uygulamalara ulaşabilirsiniz. TV uygulaması en geç yarına Microsoft tarafından eklenmiş olur şuan listede henüz yok.


Karikatürizm isimli uygulamanız ilk çıktığından beri bende yüklü. Gerçekten güzel bir uygulama ancak uzun zamandır güncelleme almadı sanırım :hmmm
 

IVI-Elia

Üye


Karikatürizm isimli uygulamanız ilk çıktığından beri bende yüklü. Gerçekten güzel bir uygulama ancak uzun zamandır güncelleme almadı sanırım :hmmm

Ben de yükledim,bazı eksiklikleri var ama Güzel eksiklikleri geri bildirim olarak mağaza değerlendirmesi yaptım...
 
kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten olması gereken o. Feedbackler çok önemli. Gerçi çoğu karalama amaçlı ama yapacak bir şey yok. Az önce bir yorum okudum yıkıldım resmen. SmarTV uygulamam yayınlandı. Diğer uygulamalardan farklı olarak. Favori listesi izleme ekranında duraklatma gibi butonlar vs. Yorum resmen karalama amaçlı. Aşağıda linki veriyorum. Siz ne düşüneceksiniz merak ediyorum harbiden denildiği gibi kötü mü.
 

IVI-Elia

Üye
Gerçekten olması gereken o. Feedbackler çok önemli. Gerçi çoğu karalama amaçlı ama yapacak bir şey yok. Az önce bir yorum okudum yıkıldım resmen. SmarTV uygulamam yayınlandı. Diğer uygulamalardan farklı olarak. Favori listesi izleme ekranında duraklatma gibi butonlar vs. Yorum resmen karalama amaçlı. Aşağıda linki veriyorum. Siz ne düşüneceksiniz merak ediyorum harbiden denildiği gibi kötü mü.

değerlendirmeyi yaptım birazdan düşer oraya.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
SmarTv de güzel bir uygulama olmuş, elinize sağlık. Ancak Kanal D'yi açamadım.
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Dostum bu uygulamalar hoşuma gitti.
Yazılımcıya destek amaçlı hepsini indirip denedikten sonra kullanıcının dikkat çekmesi için güzel yorumlar yazacağım.
Bi önerim olacak yeni uygulamalar yazdıkça eski uygulamalardan desteğini çekme.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Oyun görsel olarak gayet güzel umarım sonucu yüzünüzü güldürür :)

Bu arada karikatür programının sizin olduğunu öğrenmek güzel birşey sevdiğim bir program ama arkadaşlarında dediği gibi güncelleme gelse onada daha güzel olur :good:
 
man20

man20

Üye
tavşanlar çok tatlı olmuş :)
 
phasan

phasan

Üye
Boyle guzel uygulama oyun yapanlara destek verılmelı
 
kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
hepinize görüşleriniz için tekrar tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum. uygulamalarıma elimden geldiğince güncelleme veriyorum. Başlardaki hallerini görseydiniz kullanmak bile istemezdiniz. zamanla uygulama geliştirme objelerini tanıdıkça şekil verdim ve bugüne getirdim.

uygulamalara desteğim hiçbir zaman bitmeyecek. bu Nokia'dan aldığım bir ders oldu (öldürülen MeeGo) :) hepsi tarafımca not alındı ve yeni güncellemelerle sizlerinde görüşleriyle beraber yeniden şekillenecek.

tekrar teşekkür ederim. bu yorumlar üzerine gelecek olan güncellemeleri daha yakın bir tarihte yayınlayacağım.

not : SmarTV uygulaması kanalların mms adresleriyle beraber çalışıyor. uzun araştırmalar sonucu bulduğum bu adreslerin güncel olanlarını uygulamaya entegre ettim. uygulama tüm kanalları web üzerinden çekiyor (resimler dahil). fakat kota sorunu olanlar için hiçbir uygulamamda yenile tuşuna basılmadığı sürece veri kullanımı olmuyor. emin olun ki bu veriler çok düşük boyutlarda. web üzerinden derken kendi yazdığım web sistemi verileri çekiyor düzenliyor ve mobil platforma uygun hale getiriyor. bu sayede sizin kota dostunuz uygulamalar yazabiliyorum. @bulutsuzgece sorun mms adresinde tekrar bakacağım çalışan birini bulursam hemen eskisiyle değiştireceğim. sizin uygulamada herhangi bir güncelleme beklemenize gerek kalmayacak. startv de mms adresi sorunlu olan kanallardan.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Silinen Üye 988579
Cevap
194
Görüntüleme
9K
Neisseria.Ps
haydaravısyon
Cevap
3
Görüntüleme
5K
PremiumWork


Üst Alt