Hic bulaşma 2gb damlı 1520 al kaçan rahat etsin derim fiyatta ucuzo 1gb olanların batarya ve ekran boyutlarını da yazabilir misin?
Birazcık fazla oldum ama internet imkanım fazla yok. Elimdeki cihaz da opera mini ile bu siteyi bile zor açıyor.:

Ekran boyutu ve batarya ?Hic bulaşma 2gb damlı 1520 al kaçan rahat etsin derim fiyatta ucuz![]()

6 inchesEkran boyutu ve batarya ?![]()
6 inches![]()
3400 sanırım
Yok dersen 1020 al 4.7 inç 40mp kamera için alınır başka modele bakmaaaa



N'için?
ustam 6" e alışman Maximum 2 hafta. Ardından da bir daha küçük telefon kullanmak istemeyeceğine eminim. 1520nin batarya performansı, işlemci gücü rami tartışılmaz. Ve özelliklede fiyatına göre de çok iyi. Pahalı gelirse de alternatif olarak yine 6"olan 1320 yi öneririm. İkisi de 6" ikiside 3400ma ve ikiside fiyat performans olarak çok iyi...
Ben 5" bile zor kullanıyorken onu ne yapayım yahu
55 ekran televizyonuma ayıp etmiş olurum![]()
ustam 6" e alışman Maximum 2 hafta. Ardından da bir daha küçük telefon kullanmak istemeyeceğine eminim. 1520nin batarya performansı, işlemci gücü rami tartışılmaz. Ve özelliklede fiyatına göre de çok iyi. Pahalı gelirse de alternatif olarak yine 6"olan 1320 yi öneririm. İkisi de 6" ikiside 3400ma ve ikiside fiyat performans olarak çok iyi...

Bu konuyu inceleyiniz isterseniz.
Windows Phone - Markalar, Modeller ve Özellikleri[16-06-2013] - MaxiCep
aman ustam o cihazlar neBu konuyu inceleyiniz isterseniz.
Windows Phone - Markalar, Modeller ve Özellikleri[16-06-2013] - MaxiCep
çok fazla eski cihaz var ve kafa karıştırabilir 
Benim için WP'nin gerçek bir sistem olması için en az 2 senesi var.N'için?
nedenlerini de yazarsanız sanırım kendinizi daha iyi ifade edersiniz?Benim için WP'nin gerçek bir sistem olması için en az 2 senesi var.
aman ustam o cihazlar neçok fazla eski cihaz var ve kafa karıştırabilir
o zaman biz bu laz arkadaşımıza bi iyilik yapıp birazda ucuz kaliteli cihaz tavsiye edelim en iyisi.
512mb ramli = Lumia 630 veya 530 ideal olacaktır
1gb ram li 525 ve925 işinizi görebilir
senin yerinde olsam benim tercihim 630 dan yana olurdu
sanal klavyesi biraz kalınlığı ve 512mb ram i biraz sıkıntı ama hoş tasarım, dayanıklı malzeme ve güncel telefon olması ideal...
ben de 630'da durdum biraz ama batarya olayı kafa karıştırıyor. Ama ilk tercihim bu şimdilik. Yani 630. Ucuz olması önemli değil. İhtiyacımı karşılasın yeter ki.
sanırım şimdi seninle anlaşıyoruzSağ olasın dostum.ben de 630'da durdum biraz ama batarya olayı kafa karıştırıyor. Ama ilk tercihim bu şimdilik. Yani 630. Ucuz olması önemli değil. İhtiyacımı karşılasın yeter ki.
En son 3800 mah bataryalı htc butterfly s'i kullandıktan sonra bu kadar düşük bataryalarla anlaşabilecek miyim bakalım.
Tek sorunum batarya ve ekran boyutu yahu. Ram bile önemli değil. 256'ya bile razıyım.![]()
sadece o dediğin şeyleri kullansan o batarya sana yeterde artar bile
açma yok ben bataryanın canını çıkartırım dersen yedek batarya yada Bi 10400ma xiaomi power bank yakışır sana . Hem işin görülür hemde memnun kalırsın 
Aslında Windows Phone batarya yönetimi konusunda HTC bize çok güzel bir örnek verdi. Şöyle ki HTC One M8'in Windows Phone versiyonu Android versiyonundan çok daha fazla batarya süresi veriyor.Bataryası nasıl ki abi onun? Wp'de android gibi pil gücü harcar mı ki çok?
