Telefon Tavsiyesi Windows Phone sahibi olsam mı ki? :)

Sponsorlu Bağlantılar

-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
o 1gb olanların batarya ve ekran boyutlarını da yazabilir misin?
Birazcık fazla oldum ama internet imkanım fazla yok. Elimdeki cihaz da opera mini ile bu siteyi bile zor açıyor. :utan:
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
o 1gb olanların batarya ve ekran boyutlarını da yazabilir misin?
Birazcık fazla oldum ama internet imkanım fazla yok. Elimdeki cihaz da opera mini ile bu siteyi bile zor açıyor. :utan:
Hic bulaşma 2gb damlı 1520 al kaçan rahat etsin derim fiyatta ucuz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
6 inches :)
3400 sanırım
Yok dersen 1020 al 4.7 inç 40mp kamera için alınır başka modele bakmaaaa
:oha:
Ben 5" bile zor kullanıyorken onu ne yapayım yahu :D
55 ekran televizyonuma ayıp etmiş olurum :d:
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Olma.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
:oha:
Ben 5" bile zor kullanıyorken onu ne yapayım yahu :D
55 ekran televizyonuma ayıp etmiş olurum :d:
ustam 6" e alışman Maximum 2 hafta. Ardından da bir daha küçük telefon kullanmak istemeyeceğine eminim. 1520nin batarya performansı, işlemci gücü rami tartışılmaz. Ve özelliklede fiyatına göre de çok iyi. Pahalı gelirse de alternatif olarak yine 6"olan 1320 yi öneririm. İkisi de 6" ikiside 3400ma ve ikiside fiyat performans olarak çok iyi...
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan, Aybin.Kilic ve UpOneTR
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
ustam 6" e alışman Maximum 2 hafta. Ardından da bir daha küçük telefon kullanmak istemeyeceğine eminim. 1520nin batarya performansı, işlemci gücü rami tartışılmaz. Ve özelliklede fiyatına göre de çok iyi. Pahalı gelirse de alternatif olarak yine 6"olan 1320 yi öneririm. İkisi de 6" ikiside 3400ma ve ikiside fiyat performans olarak çok iyi...

Büyük telefon kullanma taraftarı değilim dostum, sağ olasın. :)
Telefonu öyle çok amaçlı falan kullanmıyorum zaten.
Ofis ve mail başta olmak üzre düşük düzeyde bilimum ihtiyaçlar için ancak.
Banka falan filan programları işte.

Sağ olasın dostum. Bakıyorum şimdi konuya.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
aman ustam o cihazlar ne :) çok fazla eski cihaz var ve kafa karıştırabilir :)

o zaman biz bu laz arkadaşımıza bi iyilik yapıp birazda ucuz kaliteli cihaz tavsiye edelim en iyisi.
512mb ramli = Lumia 630 veya 530 ideal olacaktır

1gb ram li 525 ve925 işinizi görebilir

senin yerinde olsam benim tercihim 630 dan yana olurdu
sanal klavyesi biraz kalınlığı ve 512mb ram i biraz sıkıntı ama hoş tasarım, dayanıklı malzeme ve güncel telefon olması ideal...
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
aman ustam o cihazlar ne :) çok fazla eski cihaz var ve kafa karıştırabilir :)

o zaman biz bu laz arkadaşımıza bi iyilik yapıp birazda ucuz kaliteli cihaz tavsiye edelim en iyisi.
512mb ramli = Lumia 630 veya 530 ideal olacaktır

1gb ram li 525 ve925 işinizi görebilir

senin yerinde olsam benim tercihim 630 dan yana olurdu
sanal klavyesi biraz kalınlığı ve 512mb ram i biraz sıkıntı ama hoş tasarım, dayanıklı malzeme ve güncel telefon olması ideal...

Sağ olasın dostum. :) ben de 630'da durdum biraz ama batarya olayı kafa karıştırıyor. Ama ilk tercihim bu şimdilik. Yani 630. Ucuz olması önemli değil. İhtiyacımı karşılasın yeter ki.

En son 3800 mah bataryalı htc butterfly s'i kullandıktan sonra bu kadar düşük bataryalarla anlaşabilecek miyim bakalım.
Tek sorunum batarya ve ekran boyutu yahu. Ram bile önemli değil. 256'ya bile razıyım. :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
İhtiyaçlarınızı göre çok pahalı bir telefon almanıza gerek yok. Ekranı çok büyük olmamalı derseniz Lumia 930/830 5" ekranıyla sizin için ideal. Sadece fiyata karar vermeniz gerekiyor. Lumia 930 1800 lira, Lumia 830 1300 lira. Fakat kamera önemli değil oyun da otnamadığınıza göre ki Lumia 830 da oyun konusunda gayet başarılı Lumia 830 alın 500 lira cebinizde kalsın. Bir kaç yıl telefon derdiniz olmasın.

Windows Phone cihazların tümünde Office ve iş için kullanım çok rahattır. Mail uygulaması çok iyi. Ayrıca Microsoft hesabı kişilerle ve OneDrive bulut depolama ile senkronize.
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Bataryası nasıl ki abi onun? Wp'de android gibi pil gücü harcar mı ki çok?
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
Sağ olasın dostum. :) ben de 630'da durdum biraz ama batarya olayı kafa karıştırıyor. Ama ilk tercihim bu şimdilik. Yani 630. Ucuz olması önemli değil. İhtiyacımı karşılasın yeter ki.

En son 3800 mah bataryalı htc butterfly s'i kullandıktan sonra bu kadar düşük bataryalarla anlaşabilecek miyim bakalım.
Tek sorunum batarya ve ekran boyutu yahu. Ram bile önemli değil. 256'ya bile razıyım. :D
sanırım şimdi seninle anlaşıyoruz :) sadece o dediğin şeyleri kullansan o batarya sana yeterde artar bile :) açma yok ben bataryanın canını çıkartırım dersen yedek batarya yada Bi 10400ma xiaomi power bank yakışır sana . Hem işin görülür hemde memnun kalırsın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
şu 830'u bi' inceleyim bakalım.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bataryası nasıl ki abi onun? Wp'de android gibi pil gücü harcar mı ki çok?
Aslında Windows Phone batarya yönetimi konusunda HTC bize çok güzel bir örnek verdi. Şöyle ki HTC One M8'in Windows Phone versiyonu Android versiyonundan çok daha fazla batarya süresi veriyor.

Lumia 830 2200 mAh bataryaya sahip. Senin anlattığın kullanıma göre iki gün rahat kullanılır. İsterseniz Lumia 830'un batarya süresini bir ss atayım

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Toplamda 4 saat internet iki uç saat oyun ve Facebook twitter ayrıca günde 200 civarı mail alırım. Batarya bu durumda.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Abi bu süre gerçekten çok iyi. Ben bu kadar olacağını tahmin etmiyordum. Bir gün yetse kafi derdim yahu.
Bu telefonu almam için herhangi bir yer önerir misin yoksa ben hepsiburada'da mı alayım. Bunu almaya karar kıldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: sfgnrl


Üst Alt