Windows Phone İnternet Explorer İyice Sapıttı

    Konu Sahibi
Windows Phone İnternet Explorer İyice Sapıttı
Arkadaşlar Nokia Lumia 625 kullanıyorum telefondan gayet memnunum fakat internet explorer çok sıkıntılı kendi kendine bi yerlere tıklıyor kendi kendine sayfayı yeniliyor kendi kendine bi önceki sayfayı açıyor facebooka girip bildirimlere tıkladığımda bildirimleri bi açıp bi kapatıyor neden böyle bilgisi olan varmı Bi ayarmı yapılması gerekiyo? Bilgisayardaki internet explorerden 10kat daha beter vallahi
 

wpfurkan

Üye
Evet katılıyorum uc browser güzel.
Ondan ayrı maxthon, surfy ve opera mini var. Ve hatırlamadığım bir kaç tane daha var. Hiç biri IE kadar akıcı değil ama mesela Uc'nin şok güzel özellikleri var.
 
Kullandığınız Wifi ağındaki modem sizin mi? Modemi resetleyip yeniden kurup bir daha kontrol ediniz isterseniz.
 
2 gundur uc 8.1 olani kullaniyorum baya guzel hatta ie den daha iyi diyebilirim. Ie de ekrani saga cekerek onceki sayfaya donerken bazen algilamiyordu uc de direk algiliyor
 
Tepkiler: Rainesto

jepaq

Üye
kendi kendine bi yerlere tıklıyor derken pop-up'lardan mı bahsediyorsun..reklamlar net olarak gorunmediği için nereye tıklarsan tıkla başka sayfa açılıyor bazen..sayfaların yenilenmesi ise telefonun 512 mb olmasından kaynaklanıyor. ben de uc browser 8.1'i tavsiye ederim.
 

wpfurkan

Üye
Benim bir sorum olacaktı. Bu normal uc browser ile 8.1 eki olanın farkı ney? Tamam biri wp8.1 için ama yanı farkı ney?
 
    Konu Sahibi
Uc Browseri denedim guzel fakat arada uygulamadan atıyor opera mini beta kurdum ondan idare ediyorum.Bu arada herkeze teşekkürler.