Windows Phone Fotoğraf Yarışması!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ardacumhur

ardacumhur

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone Fotoğraf Yarışması!
Şubat Ayındaki Windows Phone Fotoğraf Yarışmasının Teması
Tahmin Ettiğiniz gibi "Seni Seviyorum" olacak



Şubat ayının anlamıyla şekillenen Windows Phone Fotoğraf yarışmasının teması "Aşk" oldu.Sevgililer Günü yaklaşırken,aşkınızı,duygularınızı ifade edebilmek için işte sizlere büyük fırsat!Ufak bir bilgilendirme:Microsoft sponsor olduğu "övünme hakları" ile her ay belirli konularla fotoğraf yarışması düzenliyor.




Belirlenen temaya uygun,Windows Phone cihazınızla bir fotoğraf çekin,eğer kazanırsanız "haklı olarak övüneceğiniz" şekilde Microsoft bu fotoğrafı Windows Phone Blog'da, haber bülteninde ve twitter,Facebook,Pinterest sayfalarında paylaşacak!

Katılım Bilgileri:


  • Başvuru adresiniz [email protected] olacak.
  • Konu bölümüne "CHALLENGE: LOVE" yazacaksınız.
  • Çektiğiniz fotoğraf(ve yapılan düzeltmelerin) mutlaka bir Windows Phone cihazına ait olması gerekiyor.
  • Fotoğrafınızın aslını JPEG formatında(orijinal bilgileriyle-metadata-) mail olarak atın ve eğer düzeltmeler yapılmışsa hangi uygulama/ayar ile yapıldığını belirtin.
  • Gönderebildiğiniz en yüksek çözünürlükte gönderin.Bireysel başvuru yapın.
  • Başvurularınızı 8 Şubat 2013 Cuma günü saat 23:59'a kadar yapabilirsiniz.
  • Yarışma süresi dolduktan sonra iletileriniz incelenecek ve en beğendiğimiz fotoğrafınızla yarışmamızda bulunacaksınız.
  • Fotoğrafınızda dikkat edeceğimiz kriterlerimiz "Yaratıcılık,estetik,araştırmacılık ve genel izlenim" olacaktır.
  • Yarışma sona erdikten sonra kazananların iki hafta içerisinde kazandıkları fotoğrafları bahsettiğimiz gibi twitter,Facebook ve Pinterest hesabımızda paylaşılacaktır.

Tüm kuralları bulabilirsiniz.Kazanmayı isteyenlere bol şanslar!
 
  • Beğen
Tepkiler: Web Designer, OttomaN TigeR, n000k ve 1 kişi daha


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Seni seviyorum Lumia 920 (L):kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43 ve n000k
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Lumiamla birlikte zirveye adayız :spr
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bilgi için :tşk: Katılsam mı acaba? :hmmm
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bilgi için :tşk: Katılsam mı acaba? :hmmm

Bence katıl Gökçen. Çok başarılı fotoğraflar çekiyorsun.
Tek yapman gereken o başarılı karelere bu sefer tema konusunu sığdırmak.
Şimdiden bol şans diliyorum ;)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Haklısın galiba denemekten zarar gelmez. Sağol Özgür.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt