windows phone cephesinde neler oluyor

Sponsorlu Bağlantılar

musicianfaruk

musicianfaruk

Üye



Yaptığın yorumlarda başkalarına mesala bana, gönderme yaparak konuşmazsan sevinirim kardeşim. Herkes fikrini yazıyor burada, sen kendi telefonun için bir şeyler bekliyorsun ben ve birçoğumuz Nokia/Lumia için bekliyoruz. Yıllarca Nokia'ya gönül vermiş insanlar var burada. Fikirlerimize saygılı olman sana daha çok yakışacaktır. Umarım beklediğin güncelleme de yakında gelir/gelecektir.:oke:


Kötü bişey yazdığımı düşünmüyorum . Olay fikir belirtmekse bende belirtiyorum . Sizlerde benim yazdığıma karşılık verin bu beni bozmaz ve bozmamalı . Burda durum nokia . Yani çok umutluydum aldım bekledim ve bekliyorum ama insan özeniyo artık . Arkadaş bi message me olsada arkadaşlarımın pinlerini eklesem diyo . İnstagram olsada artık hesabımı aktif şekilde kullansam diyo . Bir ton şey diyo abi . Ama hala telefon çıkacak , amiral gemisi çıkacak lafını duydummu deliriyorum ben
 


Duran.Y

Duran.Y

Üye
Kötü bişey yazdığımı düşünmüyorum . Olay fikir belirtmekse bende belirtiyorum . Sizlerde benim yazdığıma karşılık verin bu beni bozmaz ve bozmamalı . Burda durum nokia . Yani çok umutluydum aldım bekledim ve bekliyorum ama insan özeniyo artık . Arkadaş bi message me olsada arkadaşlarımın pinlerini eklesem diyo . İnstagram olsada artık hesabımı aktif şekilde kullansam diyo . Bir ton şey diyo abi . Ama hala telefon çıkacak , amiral gemisi çıkacak lafını duydummu deliriyorum ben

Fikir belirtmene sözüm yok zaten üslubun biraz rahatsız edici geldi sadece.
-Neyse senin bileceğin iş kardeşim, beklemen uzun sürmez umarım.
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye


Fikir belirtmene sözüm yok zaten üslubun biraz rahatsız edici geldi sadece.
-Neyse senin bileceğin iş kardeşim, beklemen uzun sürmez umarım.


Kırıcı olduysam affola burda asıl sinirim bu 2 firmaya . Ve dediğin gibi umarım çok sürmez .
 
  • Beğen
Tepkiler: Duran.Y

screamofcnc

Üye
Gameloft android için her gün bir sürü oyun çıkarıyor ama wp için eski oyunları önümüze sunuyor hem de 15 liralarla, bugün gördüm iron man3 oyunu çıkmış androide, symbiandaki gibi eziğiz hala, ne doğru dürüst mağaza güncelleme ne bildirimleri alabiliyoruz, yazık.
 
  • Beğen
Tepkiler: musicianfaruk
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşlar güncelleme konusunda temmuz ayının ortalarına kadar sabredin bence.
Microsoft'un Haziran ve Temmuz ayları için etkinlikleri ve planları var.
Muhtemelen o tarihlerde güncellemeler dağıtılacak ve beklediğiniz pek çok şey gelecektir.

14 Mayıs'taki etkinlik Nokia'ya ait bir etkinlik.
O yüzden muhtemelen telefon tanıtacaklardır.
Nokia'nın PR2.0 güncellemesi de bildiğiniz gibi Haziran-Temmuz gibi gelecek.
Zaten PR2.0'dan ziyade gözünüz kulağınız Microsoft'tan gelecek seste olsun.
Çünkü beklediğiniz önemli değişiklikleri yapacak olan firma Microsoft.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
22 Haziran'da Microsoft Developer Conferance etkiligi düzenlenicek.Microsoft büyük güncellemelerini hep bu konferansda duyuruyor.Benim tahminim Nokia 14 Mayıs'ta bir telefon ve bir tablet duyurusu yapıp pr2.0 güncellemesinin de tanıtımını yapar şeklinde.asıl bekledigimiz degişiklikler ve geliştirmeler Microsoft'tan gelicek olsa da bu sistemde Nokia'nın katkısı yadsınamaz o yüzden kullanım alışkanlıklarımızla ilgili bazı yenilikler de pr2.0 güncellemesiyle gelecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: musicianfaruk
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
22 Haziran'da Microsoft Developer Conferance etkiligi düzenlenicek.Microsoft büyük güncellemelerini hep bu konferansda duyuruyor.Benim tahminim Nokia 14 Mayıs'ta bir telefon ve bir tablet duyurusu yapıp pr2.0 güncellemesinin de tanıtımını yapar şeklinde.asıl bekledigimiz degişiklikler ve geliştirmeler Microsoft'tan gelicek olsa da bu sistemde Nokia'nın katkısı yadsınamaz o yüzden kullanım alışkanlıklarımızla ilgili bazı yenilikler de pr2.0 güncellemesiyle gelecektir.


Umarım bu seferki tahminler tam anlamıyla tutar ve memnun kalırız abi .
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Umarım bu seferki tahminler tam anlamıyla tutar ve memnun kalırız abi .

pr2.0 ile gelicek yeniliklerin bazilarini burada paylaşmiştik zaten. Cift tikla ekran kilidi acma,standby saati,flip to silence(arama esnasinda ters cevirerek sessize alma). Microsoft'un getirecegi yenilikler ise zaten wp geliştirme ekibi başkaninin da acikladigi gibi kapsamli bir bildirim merkezi,sızan bilgilerden ögrendigimiz fm radyo. Bunlar dışında başlat ekranında tile dizilimlerinde yeni boyutlar,geliştiricilerden sızan bilgilerde ise media player konusunda da bazi degişiklikler olucak.
 
  • Beğen
Tepkiler: musicianfaruk ve n000k
byibo

byibo

Üye
sevgili ali kemal abi bu nokia ya nedense kızıyorum çünkü bu örnek maxicep te bir anket yapıldı ve bu anket gerekli yerlere sunulcaktı buna benzer bir kaç güzel konsept çalışmaları var hem bizim düşüncelerimizi önerilerimizi vs.soruyorlar hemde bunları nedense yapmak istemiyor gibiler bu konsept ve anketteki isteklerin hepsi gayet başarılı istekler yani kimse noki dan mucize beklemiyor bir güncelleme çıkıyor ki bu güncelleme de kullanıcıları tatmin edici şekilde memnun bıraktırmıyor.çıkcak olan güncelleme tarihlerine baktığımız zaman nerdeyse 1 yıl kadar gerekiyor.yada bütün bunlar bir yana o zaman bıraksınlar bu işi bilen insanlar güzel custum rom yapabilsenler bu bizler için daha iyi olur diye düşünüyorum..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
olay burada zaten. Sistemin kapaliligini korumaktan geciyor tum isteklerimiz. Yoksa tabi ki yayinla kaynak kodlarini geliştiriciler istenen her şeyi yapar he o arada stabillikten ve guvenlikten eser kalmaz o ayri tabi. Bu arada sistemi acmanin farkli boyutlari da var. Google Androidin acik sistemde reklamindan para kazaniyor cunku google bir reklam şirketi zaten. Ama microsoft yazilim satarak gelir elde etmek zorunda cunku sistemin hic bir yerinde kullanici bilgisi ve guvenligi riske edilmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
byibo

byibo

Üye
abi doğru diyorsun burda aslında herşey belli sadece konunun ismi sistemin güveni ana konu tamamen maddi olaylar.umarım artık isteklerimiz gerçekleşir..
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Artık ne yapacaksa yapsınlar...
Cihaz dan önce sistemi oturtmak için acele etsinler (Tabiki bu daha çok Microsoft' un sorunu Nokia' nın değil).

Bir önceki yazılarımda yazmıştım, cihazda zaten bulunması gereken ve ekstra bir özellik olmayan müzik sesi ile zil sesinin ayrılması olayını bile hala güncelleme ile bekliyoruz aradan geçmiş kaç ay. Kardeşim kapsamlı vs.. güncellemeri hadi alıştık beklemeye de bari şu ufak tefek ama acil olan ve standartta olması gereken şeyleri düzeltecek güncellemeler ver ara ara...

Mağaza zamanla gelişir, kendi adıma problem yok. Zaten hızla ilerliyor.
Ama her akıllı telefonda bulunan standart özellikleri biz güncelleme ile bekliyoruz. Aralık' ta çıkmış telefon aylardan şurada Mayıs olmuş. 9 ay veya 1 sene sonra sen bana kapsamlı güncellemeler yapsan ne olur, o zamana kadar da ne cihazlar ve ne özellikler çıkar bu sefer onları bekleriz milletçe 1 sene.

Bu zamana kadar Nokia ağırlıklı kullandım tüm telefonlarımı, Nokia bir kaç kusur haricinde belki gerçekten gücel cihazlar yaptı ama Microsoft kendi kendini baltalıyor. Stabilite olarak sistem gerçekten mükemmel, yağ gibi gidiyor ona da lafım yok ama hepimiz şunda aynı fikirdeyizdir sanırım; süper özellikler vs. beklemiyoruz ki. Olması gerekenleri yap, üzerine biraz ekstra kat yeter...

Yok bu zaman şu olacak, şu zaman şu olacak...
Dalga geçer gibi...

Sabırla beklemekteyiz yine, zamanla oluyor bazı şeyler fakat arkadaş Microsoft' a Lumia' lar la beraber kurulan bir şirket değilki.(wp8 yeni ama sistemler yıllardır mevcut) Mobil işletim siteminde de yeni değil. Hala mı gelişemediler 30 senedir...


Şunu da belirteyim, bu halde bile telefonu gerçekten keyif alarak kullanıyorum, bazı şeyleri ve eksiklikleri bilerek buradan okuyarak öğrendim yine de aldım. Ama acele edilmesi lazım tek sıkıntım bu...
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Artık ne yapacaksa yapsınlar...
Cihaz dan önce sistemi oturtmak için acele etsinler (Tabiki bu daha çok Microsoft' un sorunu Nokia' nın değil).

Bir önceki yazılarımda yazmıştım, cihazda zaten bulunması gereken ve ekstra bir özellik olmayan müzik sesi ile zil sesinin ayrılması olayını bile hala güncelleme ile bekliyoruz aradan geçmiş kaç ay. Kardeşim kapsamlı vs.. güncellemeri hadi alıştık beklemeye de bari şu ufak tefek ama acil olan ve standartta olması gereken şeyleri düzeltecek güncellemeler ver ara ara...

Mağaza zamanla gelişir, kendi adıma problem yok. Zaten hızla ilerliyor.
Ama her akıllı telefonda bulunan standart özellikleri biz güncelleme ile bekliyoruz. Aralık' ta çıkmış telefon aylardan şurada Mayıs olmuş. 9 ay veya 1 sene sonra sen bana kapsamlı güncellemeler yapsan ne olur, o zamana kadar da ne cihazlar ve ne özellikler çıkar bu sefer onları bekleriz milletçe 1 sene.

Bu zamana kadar Nokia ağırlıklı kullandım tüm telefonlarımı, Nokia bir kaç kusur haricinde belki gerçekten gücel cihazlar yaptı ama Microsoft kendi kendini baltalıyor. Stabilite olarak sistem gerçekten mükemmel, yağ gibi gidiyor ona da lafım yok ama hepimiz şunda aynı fikirdeyizdir sanırım; süper özellikler vs. beklemiyoruz ki. Olması gerekenleri yap, üzerine biraz ekstra kat yeter...

Yok bu zaman şu olacak, şu zaman şu olacak...
Dalga geçer gibi...

Sabırla beklemekteyiz yine, zamanla oluyor bazı şeyler fakat arkadaş Microsoft' a Lumia' lar la beraber kurulan bir şirket değilki.(wp8 yeni ama sistemler yıllardır mevcut) Mobil işletim siteminde de yeni değil. Hala mı gelişemediler 30 senedir...


Şunu da belirteyim, bu halde bile telefonu gerçekten keyif alarak kullanıyorum, bazı şeyleri ve eksiklikleri bilerek buradan okuyarak öğrendim yine de aldım. Ama acele edilmesi lazım tek sıkıntım bu...

düşüncelerinize aynen katılıyorum ve bende bu konuda bir çok msjm da aynı şeyleri belirttim ama elimizden bir şey gelmiyor tamam sabredelim ama nereye kadar atını alan üsküdarı geçerken biz neden yaya kalıyoruz. umarım bu 14 mayıs olayında bahsettiğiniz eksiklikleri giderecek bi güncelleme yayınlarlar yoksa 41 mp özellikli vs yeni bir cihaz duyurulsa neyime yarar....
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Sisteme katkı yapmak adına Nokia elinden geleni yapıyor.
Ama asıl düzenlemeyi yapacak olan Microsoft hala bir şey açıklamış değil, ufak tefek sızıntı bilgiler dışında Microsoft'un getireceği güncelleme ile ilgili somut bir bilgi ve tarih de yok. Ancak en geç Temmuz ayında ilk büyük güncellemeyi yayınlaması bekleniyor. Diğer büyük güncelleme ise sonbaharda gelecektir.

Umarım Microsoft, kullanıcıları bu kadar beklettiğine değecek ve eksikleri büyük oranda tamamlayan bir güncelleme yayınlar.
Şimdilik benim tavsiyem Temmuz ortalarına kadar biraz daha sabredin.
 
phasan

phasan

Üye
Sisteme katkı yapmak adına Nokia elinden geleni yapıyor.
Ama asıl düzenlemeyi yapacak olan Microsoft hala bir şey açıklamış değil, ufak tefek sızıntı bilgiler dışında Microsoft'un getireceği güncelleme ile ilgili somut bir bilgi ve tarih de yok. Ancak en geç Temmuz ayında ilk büyük güncellemeyi yayınlaması bekleniyor. Diğer büyük güncelleme ise sonbaharda gelecektir.

Umarım Microsoft, kullanıcıları bu kadar beklettiğine değecek ve eksikleri büyük oranda tamamlayan bir güncelleme yayınlar.
Şimdilik benim tavsiyem Temmuz ortalarına kadar biraz daha sabredin.

Nokıa ıyı telefon yapmaya çalışıyo donanımı guclendırıyo ama sadece nokıa ile iş bitmıyor microsoft da guncelleme yayınlamalı
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Nokıa ıyı telefon yapmaya çalışıyo donanımı guclendırıyo ama sadece nokıa ile iş bitmıyor microsoft da guncelleme yayınlamalı

e zaten moderatörümüz de bunu belirtiyor elimizde unumuz şekerimiz suyumuz her şeyimiz var sadece pastaya kıvamı verecek microsoft u bekliyoruz
 
PureFood

PureFood

Üye
Nokıa ıyı telefon yapmaya çalışıyo donanımı guclendırıyo ama sadece nokıa ile iş bitmıyor microsoft da guncelleme yayınlamalı

Biz de aylardır bunu konuşuyoruz zaten...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Bu rapor bugün yayınlandı. Dikkat ederseniz dunyanın en buyuk akilli cep telefonu pazarlarinda wp pazar payini %50 civarinda arttirmiş. Bu son 3 aylik rapor. Yani soylenenlerin aksine micrsoft ve wp nuşteri kaybetmiyor daha fazlasini kazaniyor. Hem de bu durum son iki ceyrektir istikrarli bir şekilde devam ediyor.
 
acoustic

acoustic

Üye
Bence de kaybetmesi için bir sebep yok ki daha yolun çok başında ve de herkesten deneyimli.
 


Üst Alt