windows phone cephesinde neler oluyor

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
windows phone cephesinde neler oluyor


Windows Phone platformunda neler oluyor?​

Geçtigimiz günlerde Nokia'nın 14 Mayıs'ta yeni bir tanıtım etkinligi düzenleyecegi bilgisini BURADA sizlerle paylaşmıştık.

Peki Nokia gerçekten bu etkinlikte ne tanıtacak? Yeni bir amiral gemi mi,EOS kod adlı 41mp kameralı yeni bir Lumia cihazı mı? Bunu tabi ki 14 Mayıs tarihinde görecegiz. Bazı kaynaklara göre Nokia bu etkinlikte Windows8 tabletini de tanıtabilir. Bazı kaynaklarda ise adı gecen yeni bir güncellemenin tanıtılabilecek oldugu.

Mayıs ayında Microsoft da Next Xbox olarak adlandırılan ve muhtemelen Xbox720 adını alacagını tahmin ettigimiz yeni oyun konsolunu tanıtacak. Bu yeni konsolla Xbox Live destegi bulunan Windows Phone telefonlara yeni özellikler ve seçenekler de eklenebilir.

Akla gelen bir diger seçenek ise Lumia serisinin wp8 işletim sistemli 5 uyesi icin yeni bir tanıtım etkinligi ile fiyat indirimlerinin duyurulması da olabilir. Tabi tüm bunların yanında artık neredeyse resmileşmiş olan Lumia928 tanıtımi var. Fakat sadece Amerika Birleşik Devletleri'nde faaliyet gösteren Verizon adlı operatör için uretilen bir cihazın tanıtımının Londra'da yapılması pek mantıklı durmuyor.

GDR2 güncellemesi ve Nokia'nın geliştirmelerini içeren PR2.0 güncellemesi ise yine Mayıs ayında yayınlanması beklenen diger iki merak noktası.

Görünüşe göre Mayıs ayı Windows Phone kullanıcıları adına oldukça hareketli geçicek. Microsoft ve üretim ortakları artık biraz acele etmek,acele ederken de sorunsuz güncellemeleri yayınlamak zorundalar. Bu noktada windows phone'da en fazla degişiklik yetkisine sahip Nokia'ya cok buyuk gorevler duşuyor.

Ne dersiniz sizce önümuzdeki ay windows phone platformunda ne gibi gelişmelere şahit olacagiz. En önemlisi de son zamanlarda bu konuda Microsoft ve Nokia'ya karşı olan güvende sürekliligi sabitleyecek kullanıcıların gönlünü alacak yenilikler gelecek mi? Fikirlerinizi bu konu altında bizimle paylaşabilirsiniz.....
 


ardacumhur

ardacumhur

Üye
:eller: heyecanla bekliyoruz :)

Bence yeni bir cihaz ve içinde yeni Windows :good:
 
nanotex

nanotex

Üye
Abi o değil de whassap güncellemesi hala gelmedi haftalardır bekliyorum :hmmm
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Şimdi abi yeni telefonlar yeniliklerin yanında mayıs sonunda yeni güncellemeye mi kavuşacağız ?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Şöyle cezbedici bir haber bekliyorum.
 
PureFood

PureFood

Üye
Tüm kullanıcıların ve bekleyenlerin tatmin olacağı nitelikte bir şeyler olursa yer yerinden oynar, ama yine balona dönerse bu olay, durum vahimleşebilir.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
yeni bir cihaz veya güncelleme paketi olabilir. Heyecanla bekliyoruz bakalım neler olacak
 
Duran.Y

Duran.Y

Üye
Şöyle harbi harbi ses getirecek yeni bir amiral gelirse birilerini çok iyi susturabilir :)
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
yeni bir cihat yayınlamasın ya yeni bir güncelleme yayınlansın..
 
  • Beğen
Tepkiler: yşm
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Cihaz mihaz gelmesin . İlk önce şu sistemi bi adam etmekle uğraşsınlar . Şu whats app ve facebook gibi firmalara baskı yapsınlar güncelleme için . Sevdiğim telefondan soğumama sebep olacaklar arkadaş . Hala yok 41 mp yok şu pixel . 2 milyon pixel kamera çıkarında bizde kurtulalım be abi . Sistem eksik eksik . Bu adamların microsoftla oturup cimrilik yerine hızlıca eksikleri tamamlaması gerekir . Uygulama yapımcılarına baskı yapması gerekir .


Yeni bi cihaz gelse sustururmuş falan . Abi banane nokianın susturup susturmamasından . Bu telefona 1500 lira saydı millet benim için bu önemli . Elimdeki cihaza verdikleri hizmet önemli . Yoksa ister batsın ister rezil olsun nokia hiçte umrumda değil
 
katil_197

katil_197

Üye
nokia en iyi oyunların çıkışını yapacak ve yeni güncellemeyi tanıtacak bana göre
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Güncellemeler Haziran sonu-Temmuz başı gibi bekleniyor.
Ancak tanıtımları ve içerikleri hakkındaki bilgiler Mayıs içerisinde olabilir :hmmm
 
sauozgur

sauozgur

Üye
güncellemeler tanıtılacaktır umarım büyük yeniliklerden bahsederler bu sene eksiklikleri tamamlamaları gerek diye düşünüyorum
 
man20

man20

Üye
Cihaz mihaz gelmesin . İlk önce şu sistemi bi adam etmekle uğraşsınlar . Şu whats app ve facebook gibi firmalara baskı yapsınlar güncelleme için . Sevdiğim telefondan soğumama sebep olacaklar arkadaş . Hala yok 41 mp yok şu pixel . 2 milyon pixel kamera çıkarında bizde kurtulalım be abi . Sistem eksik eksik . Bu adamların microsoftla oturup cimrilik yerine hızlıca eksikleri tamamlaması gerekir . Uygulama yapımcılarına baskı yapması gerekir .


Yeni bi cihaz gelse sustururmuş falan . Abi banane nokianın susturup susturmamasından . Bu telefona 1500 lira saydı millet benim için bu önemli . Elimdeki cihaza verdikleri hizmet önemli . Yoksa ister batsın ister rezil olsun nokia hiçte umrumda değil
acını anlıyorum ama kullandığın markaya gönül vermelisin. sende sırt çevirirsen olmaz ki :/
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye

acını anlıyorum ama kullandığın markaya gönül vermelisin. sende sırt çevirirsen olmaz ki :/



İnan hiçbiri umrumda değil . Bu yaz mutlaka adam gibi bi genel güncelleme gelmeli . Ufacık bi kaç eksik tamamlanırsa lumiam ile yola devam . Ama sonbahara yani eylül ekim gibi durum aynı kalırsa İOS a geçicem
 
PureFood

PureFood

Üye
İnan hiçbiri umrumda değil . Bu yaz mutlaka adam gibi bi genel güncelleme gelmeli . Ufacık bi kaç eksik tamamlanırsa lumiam ile yola devam . Ama sonbahara yani eylül ekim gibi durum aynı kalırsa İOS a geçicem

Sonbahara kalırsa zaten hem Nokia hem MS yığınlarca kullanıcıyı kaybedecek, onlar da bunun farkındadır elbet..

Ama Nokia basın davetiyesinde 'lumia hikayesi devam ediyor' dediği için yeni cihaz gelmesi kesin diye düşünüyorum.
 
katil_197

katil_197

Üye
ozamana kadar güncelleme gelmezse bende ios'a geçecem
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Nokia aynı nokia .. Microsoft aynı microsoft kalırsa herkes geçicek herkes . Zamanın cimri teknoloji firmasıdır nokia . Megapixel yükselte yükselte milyonlar satmış firma . Akıllı telefon piyasası affetmedi nokia yı . Smartphone pazarında yüzde 5 - 10 u geçmez . Microsoft desen yine aynı . Ha üzülüyorum çünkü lumia hoş telefon güzel telefon . Arkadaş ha eksikleri gideriliyo ha giderilecek derken milletinde sabrı bi yere kadar .

Hala saçma sapan haberler var yok neymiş müşteri memnuniyetinde nokia lidermiş . Nokia bi girsin türkiye uygulama oyun mağazasınada bi okusun yorumları . Bi girsin forumlarada bi okusun . Telefondan gönderilen verilerle yorum yapmak basit .

Nokia ve microsoft sanki müşteri kandırıyolar . Benim fikrim bu . Millet bi çok uygulamadan bıkarken biz hala temple run 2 , Message me , İnstagram bekliyoruz . Kimse demesin sorumlu nokia değil diye . Eğer bu sistemi kullanıyosa hatada onunda payı vardır .

Nokiaya bi müşterisi olarak tanıdığım zaman mecburiyetten sonbahar dönemi . Bana kalsa şuan değişirim . Ama o döneme kadar sabredicem . Bi bakarsın genel bi güncelleme yayınlarlar ve bizi şaşırtırlar . O zaman fikirlerim değişir . Ama o güne kadarda bakın arkadaşlar biz yeni telefon çıkardık ahada 41 megapixel derlerse o zaman öyle uzaktan uzaktan gülücem elimdeki İphone ile . Üzgünüm durum bu .
 
Duran.Y

Duran.Y

Üye
.
Yeni bi cihaz gelse sustururmuş falan . Abi banane nokianın susturup susturmamasından . Bu telefona 1500 lira saydı millet benim için bu önemli . Elimdeki cihaza verdikleri hizmet önemli . Yoksa ister batsın ister rezil olsun nokia hiçte umrumda değil


Yaptığın yorumlarda başkalarına mesala bana, gönderme yaparak konuşmazsan sevinirim kardeşim. Herkes fikrini yazıyor burada, sen kendi telefonun için bir şeyler bekliyorsun ben ve birçoğumuz Nokia/Lumia için bekliyoruz. Yıllarca Nokia'ya gönül vermiş insanlar var burada. Fikirlerimize saygılı olman sana daha çok yakışacaktır. Umarım beklediğin güncelleme de yakında gelir/gelecektir.:oke:
 


Üst Alt