Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

4MaGuS

4MaGuS

Üye
cevap için teşekkür kardeşim belki çok soru soruyoruz ama geçen farkettim 1020 de cihaz hakkında model 909 olarak görünüyor türkcelden alınma normal sürümlerde de 909 mu yoksa turkcele hasmı merak ettim.
o lumia 1020 nin nokia içerisinde kendi adlandırması idi yani tüm 1020ler öyle olması gerekiyor birnevi 41mp sıralamışalr gibi 808 ve 909 gibi
 


cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
üstadım birde
o lumia 1020 nin nokia içerisinde kendi adlandırması idi yani tüm 1020ler öyle olması gerekiyor birnevi 41mp sıralamışalr gibi 808 ve 909 gibi
teşekkürler kardeşim
 
dakamon

dakamon

Üye
Bide ben ne zaman bir mağazada 1020 görsem hemen bir foto çekiyorum ama 925 ten farklı bir foto çektiğini farkedemiyorum acaba nedeni ne olabilir. Ortam güncellemeler çok fark yaratacak kadar önemlimiki?Microsoft bazı developerlara 8.1 in sdklarını göndermeye başlamış sanırımÇok değişik bir konuya parmak basmak istiyorum. Microsoftun gelecek planları ile ilgili. Bu konuyu aklıma getiren Sony nin PC sektöründen çekilmesi haberiydi. Yavaş yavaş firmalar PC sektöründen çekilmekte nedeni ise kar oranının düşük olması. Bir firma PC den 1 milyar dolar ciro yapması çok zordur ama bir tablet yada telefondan bunu başarması çok kolaydır. Sony gibi bilgisayar devi bir firma bile PC sektöründen çekiliyorsa tehlike çanları çalıyor demektir. MS kara kara düşünüyordur en büyük iş ortaklarından biri bu sektörden çekiliyor. Zamanla diğer firmalarda başka sektöreler mobil sektöre yada daha başka sektörlere kayabilir. MS son 2 3 senedir söylemlerinde PC ye olan ilgiyi eskisi gibi yapacağızdı ama görünen o ki bunu başaramdılar W8.1 ile de PC kullanıcılarının büyük bir bölümünün tepkisiyle karşılaştılar. İnsanlar tabletlere ve telefonlara kayar oldu. Taşıması kolay kullanımı kolay günlük işlerimizi halledebildiğimiz cihazları tercih ediyor insanlar 3 kg lik 2 kg lik pclere. Bu durumda MS nin 2 seçeneği kalıyor biri bildiği yolda devam edip PC sektörünü ayakta tutmak adına büyük yatırımlar için parasını harcamaya devam edecek yada PC sektörünü genel akışına bırakıp ağırlığını Mobile Sektöre verecek. Şu durumda bakılırsa mobil sektör daha cazip duruyor fakat rakipleri çok dişli. Apple ve google. Umarım her şekilde biz kullanıcıların işine yarayacak şeyler olur diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: kursat99
kesasd

kesasd

Üye
Microsoft bazı developerlara 8.1 in sdklarını göndermeye başlamış sanırım

Bahsi geçen bilginin kaynağı mevcut mu? !8.1 SDK developer seçimindeki kriterleri merak ettim doğrusu. Ayrıca cihazlarda 8.1 yüklü olmayacağı için SDK ile sorun yaşanacaktır (API'ler ve bazı sistem dosyaları eksik kalacaktır, wp8.1 dağıtılacak o halde tek çözüm). Verdiğiniz bilgi enteresan geldi sadece.

Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bahsi geçen bilginin kaynağı mevcut mu? !8.1 SDK developer seçimindeki kriterleri merak ettim doğrusu. Ayrıca cihazlarda 8.1 yüklü olmayacağı için SDK ile sorun yaşanacaktır (API'ler ve bazı sistem dosyaları eksik kalacaktır, wp8.1 dağıtılacak o halde tek çözüm). Verdiğiniz bilgi enteresan geldi sadece.

Teşekkürler.
bilgi doğru. Seçilmiş bazı Developer ve yakın yretim ortaklarıyla sdk paylaşıldı.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
1020 ilk incelememde normaldi. Yani 925 ten farkı çok azdı. Sonra fotoğrafçılık konusunda biraz bilgi sahibi olunca 1020 yi kavradım :) incelerken yapabiliyorsanız dışarı tutun ve Pro cam ayarlarından İSO-100 yapın. Eğer ortam karanlık değil ise pozlamayı -7 yapın. Netliği görün.
 
komando04

komando04

Üye
Az kaldı 8.1e
 
  • Beğen
Tepkiler: papakudioflu
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
You’ll be able to get your hands on Windows Phone 8.1 in early April

Nisan ayı başlarında Windows Phone 8.1 elinizde olabilir.
 
csH

csH

Üye
You’ll be able to get your hands on Windows Phone 8.1 in early April

Nisan ayı başlarında Windows Phone 8.1 elinizde olabilir.
620ye daha Black gelmedi:D 8.1i de yaz bitmeden verseler yeter nisanda vereceklerini hiiiç sanmıyorum hele Nokia ben şunu eklicem bunu eklicem derse
 
dakamon

dakamon

Üye
Nokia 8.1 e ekleyeceklerini ya tek başına bir güncelleme ile sonradan verir yada 8.1 in ilk gdr güncellemesiyle verir ilk başta Nokia karışmaz diye düşünüyorum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
620ye daha Black gelmedi:D 8.1i de yaz bitmeden verseler yeter nisanda vereceklerini hiiiç sanmıyorum hele Nokia ben şunu eklicem bunu eklicem derse
o mesajda belirtilmek istenen Windows Phone 8.1'i Developer Preview ile Nisan başında kurulabileceği.
 
kesasd

kesasd

Üye
????????????????????????????????????????????????????????

Çok fazla ve detaylı bilgi veremeyeceğim fakat çoğu şey ince düşünülmüş. Beklediğimize değecek. Dediğim gibi herşeye hazır olun :)
 
Son düzenleme:
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
You’ll be able to get your hands on Windows Phone 8.1 in early April

Nisan ayı başlarında Windows Phone 8.1 elinizde olabilir.

Nokia daha gdr3 dağıtımını bile doğru düzgün yapamamışken 8.1 i beklemek hayalden öteye geçemez. Ne varsa ön izleme sürümünde var. Ön izleme sürümünün yayınlanmasını bekleyeceğim şahsen.
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
dakamon

dakamon

Üye
On izleme surumunu blackte yüklemiştim telefon çok kararsızlaşmıştı stabilliğine olumsuz çok etkileri oldu sırf bu yüzden flasladım bu sefer on izlemeyi kurmam. Nokia temiz temiz testlerini yapsın öyle alalım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
On izleme surumunu blackte yüklemiştim telefon çok kararsızlaşmıştı stabilliğine olumsuz çok etkileri oldu sırf bu yüzden flasladım bu sefer on izlemeyi kurmam. Nokia temiz temiz testlerini yapsın öyle alalım
ben lumia 925'te sorun yaşamamıştım. Şarj problem olmuştu sadece. Bu sefer de kaçırmam hemen yüklerim:ehe ama hangisine yuklerim onu bilmiyorum:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic


Üst Alt