Bide ben ne zaman bir mağazada 1020 görsem hemen bir foto çekiyorum ama 925 ten farklı bir foto çektiğini farkedemiyorum acaba nedeni ne olabilir. Ortam güncellemeler çok fark yaratacak kadar önemlimiki?Microsoft bazı developerlara 8.1 in sdklarını göndermeye başlamış sanırımÇok değişik bir konuya parmak basmak istiyorum. Microsoftun gelecek planları ile ilgili. Bu konuyu aklıma getiren Sony nin PC sektöründen çekilmesi haberiydi. Yavaş yavaş firmalar PC sektöründen çekilmekte nedeni ise kar oranının düşük olması. Bir firma PC den 1 milyar dolar ciro yapması çok zordur ama bir tablet yada telefondan bunu başarması çok kolaydır. Sony gibi bilgisayar devi bir firma bile PC sektöründen çekiliyorsa tehlike çanları çalıyor demektir. MS kara kara düşünüyordur en büyük iş ortaklarından biri bu sektörden çekiliyor. Zamanla diğer firmalarda başka sektöreler mobil sektöre yada daha başka sektörlere kayabilir. MS son 2 3 senedir söylemlerinde PC ye olan ilgiyi eskisi gibi yapacağızdı ama görünen o ki bunu başaramdılar W8.1 ile de PC kullanıcılarının büyük bir bölümünün tepkisiyle karşılaştılar. İnsanlar tabletlere ve telefonlara kayar oldu. Taşıması kolay kullanımı kolay günlük işlerimizi halledebildiğimiz cihazları tercih ediyor insanlar 3 kg lik 2 kg lik pclere. Bu durumda MS nin 2 seçeneği kalıyor biri bildiği yolda devam edip PC sektörünü ayakta tutmak adına büyük yatırımlar için parasını harcamaya devam edecek yada PC sektörünü genel akışına bırakıp ağırlığını Mobile Sektöre verecek. Şu durumda bakılırsa mobil sektör daha cazip duruyor fakat rakipleri çok dişli. Apple ve google. Umarım her şekilde biz kullanıcıların işine yarayacak şeyler olur diyorum.