Dediğinizi anladım ama mantıklı ve kullanışlı olacağını düşünmüyorum NErdeydi diye çok arar insan o zaman hangi ayarın nerde olduğunu bunu kutu bazında değilde satır bazında düşünmek lazım şifreli kilit gibi düşünmek lazım o şekilde değiştrsek daha güzel olur. Bi kaydırmada yeni bir 4 lü hızlı ayar stünü gelse daha kullanışlı olur.konum ve wlan simgesi yeri değişmiştirbence bu kısayolları da metro arayüz gibi yapsa ve her kutucuk da sola ya da sağa dönse 3boyut gibi anlatabildim mi acaba daha hoş olmaz mı
Aynen zaten o menüyü ios 7 bizden çaldı ek olarak dediğin kapamayı eklediArka plandaki uygulamalarıda aşağı yukarı atarak kapatsak iyi olur

Aynen şu an ben oradan yazıyorumZaten ios7 ilk çıktığında çoğu kimseler wp8 esintileri var demişti sistem için ama yinede bence tasarımı en mükemmel işletim sistemi![]()
ipad 
telefon fiyatları olarak...Ali kema abi aklıma takıldı da sen lansmanlara gidiyordun sanırım. Eğer nokianın üst düzey bir yetkilisyle görüşürsen yine böyle bir etkinlikte onlara şunu söylemeni isticem şu forumları sürekli olarak takip etsinler insanlar telefonları hakkında servisleri mağazaları hakkında çalışanları hakkında insanlar ne düşünüyorlar en güzel buralardan öğrenebileceklerini söyleyiver
teşekkürler 
Aslında dediğiniz çok mantıklı bence ve bunun altyapısı için alınmış olan 3B simge patentini kullanabilir Microsoft. İleride kesinlikle bu gerçekleşecektir ama 8.1 de bunu görme ihtimali yok. Yaya yaya veriyorlar yeni özellikleri zaten. Haksız mıyımYan yana kaysa belki androidte telif ücreti ödenmesi gerekebilir ama o BAR ı şöyle sağa sola değilde mesela yukarı aşağı kaydırsak? Örneğin bir silindir gibi düşünelim silindirin bir sırasında 4 tane kısayol var her çevirdiğimizde yani yukarı aşağı sıyırma hareketi yaptığımızda yeni bir 4 lü grup gelse bu grupları da 2 yada 3 ile sınırlasalar bence çok daha güzel olur. Açarız bildirim emrkezini bakarız bluetooth açma yok hemen BAR ı yukarı kaydır hop 4 tane yeni grup gelir içlerinden Bluetoth yoksa bi daha kaydırırızUmarım anlatabilmişimdir
animasyon işlerinden anlasam yapardım animasyonunu valla
![]()
1520v 3 kutucukla gelecek buna rağmen bizlere vermezlerse 8.1 güncellemesinde, Nokia gözümden düşer.Windows Phone 8.1 ile birlikte Live Tile boyutlarının değişeceği dile getirildi fakat bizim cihazları etkileyecek mi? Belli değil
