Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

yunusiyunus

Üye
konum ve wlan simgesi yeri değişmiştirbence bu kısayolları da metro arayüz gibi yapsa ve her kutucuk da sola ya da sağa dönse 3boyut gibi anlatabildim mi acaba daha hoş olmaz mı
 


dakamon

dakamon

Üye
konum ve wlan simgesi yeri değişmiştirbence bu kısayolları da metro arayüz gibi yapsa ve her kutucuk da sola ya da sağa dönse 3boyut gibi anlatabildim mi acaba daha hoş olmaz mı
Dediğinizi anladım ama mantıklı ve kullanışlı olacağını düşünmüyorum NErdeydi diye çok arar insan o zaman hangi ayarın nerde olduğunu bunu kutu bazında değilde satır bazında düşünmek lazım şifreli kilit gibi düşünmek lazım o şekilde değiştrsek daha güzel olur. Bi kaydırmada yeni bir 4 lü hızlı ayar stünü gelse daha kullanışlı olur.
 

yunusiyunus

Üye
benim dediğim de senin düşündüğün gibi zaten tek fark 4lü takım değil de her kutunun kendi içinde dönmesi ama tabi 3 boyut olması gerek zar gibi yani
 
goktas19

goktas19

Üye
Iconlar fazla büyük değil mi? Kısayol için o kadar büyük ıcon, yaklaşık 2x1 kadar var sanırsam?
 
PureFood

PureFood

Üye
Güzel oluyor. Yukarıdaki driving falan yazan yerden sağa doğru kayıp seçenekler artıyordur inşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
R.A.M

R.A.M

Üye
Arka plandaki uygulamalarıda aşağı yukarı atarak kapatsak iyi olur
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
dakamon

dakamon

Üye
Zaten ios7 ilk çıktığında çoğu kimseler wp8 esintileri var demişti sistem için ama yinede bence tasarımı en mükemmel işletim sistemi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
Zaten ios7 ilk çıktığında çoğu kimseler wp8 esintileri var demişti sistem için ama yinede bence tasarımı en mükemmel işletim sistemi :)
Aynen şu an ben oradan yazıyorum :D ipad :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Ama yinede o kadar parayı haketmediğini düşünenlerdenim :) telefon fiyatları olarak...Ali kema abi aklıma takıldı da sen lansmanlara gidiyordun sanırım. Eğer nokianın üst düzey bir yetkilisyle görüşürsen yine böyle bir etkinlikte onlara şunu söylemeni isticem şu forumları sürekli olarak takip etsinler insanlar telefonları hakkında servisleri mağazaları hakkında çalışanları hakkında insanlar ne düşünüyorlar en güzel buralardan öğrenebileceklerini söyleyiver :) teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
ON9

ON9

Üye
Yan yana kaysa belki androidte telif ücreti ödenmesi gerekebilir ama o BAR ı şöyle sağa sola değilde mesela yukarı aşağı kaydırsak? Örneğin bir silindir gibi düşünelim silindirin bir sırasında 4 tane kısayol var her çevirdiğimizde yani yukarı aşağı sıyırma hareketi yaptığımızda yeni bir 4 lü grup gelse bu grupları da 2 yada 3 ile sınırlasalar bence çok daha güzel olur. Açarız bildirim emrkezini bakarız bluetooth açma yok hemen BAR ı yukarı kaydır hop 4 tane yeni grup gelir içlerinden Bluetoth yoksa bi daha kaydırırız :) Umarım anlatabilmişimdir :D animasyon işlerinden anlasam yapardım animasyonunu valla :D
Aslında dediğiniz çok mantıklı bence ve bunun altyapısı için alınmış olan 3B simge patentini kullanabilir Microsoft. İleride kesinlikle bu gerçekleşecektir ama 8.1 de bunu görme ihtimali yok. Yaya yaya veriyorlar yeni özellikleri zaten. Haksız mıyım
 
dakamon

dakamon

Üye
Arkadaşlar yeni bir iddaya göre 8.1 ile yeni kutucuk boyutlandırma geliyor küçük orta büyük ve geniş olmak üzere 4 seçenek olacakmış
 
Bay H

Bay H

Üye
Windows Phone 8.1 ile birlikte Live Tile boyutlarının değişeceği dile getirildi fakat bizim cihazları etkileyecek mi? Belli değil
 
csH

csH

Üye
Windows 8.1 de de gelmişti o seçenek bize de gelebilir fakat 3. kolon gelmezse bi anlamı olmaz gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
alical33

alical33

Üye
3d kutularla ilgili bi patent alınmıştı sanırım :hmmm
 
dakamon

dakamon

Üye
Alınmıştı ama o kutular stabilliği olumsuz etkiler bence rame yük bindirir. Belki o kutucuklar Bi kaç yıl sonra gelir şöyle donanımı ve pili sağlam modeller arttıkça nokiada yavaş yavaş geçilebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
alical33

alical33

Üye
sistemde ram kullanan bişey yokki bari kutular kullansın şekil olsun :)
 
dakamon

dakamon

Üye
-alo Joe
+buyrun efendim
-ne oldu 8.1 hayret yani
+anlaşıldı efendim
:D:D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
mtoyanik

mtoyanik

Üye
Windows Phone 8.1 ile birlikte Live Tile boyutlarının değişeceği dile getirildi fakat bizim cihazları etkileyecek mi? Belli değil
1520v 3 kutucukla gelecek buna rağmen bizlere vermezlerse 8.1 güncellemesinde, Nokia gözümden düşer.
 
dakamon

dakamon

Üye
Dur ben bir sorayım gelecek mi bizede :)
 


Üst Alt