Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



Serhan

Serhan

Üye
Unlock istemiyorum subway temple run 2 felan 512 mb ramlılere gelsin !!!!
 
dakamon

dakamon

Üye
dakamon

dakamon

Üye
Sözde yazılım anlamında aynı çekirdeğe sahipler diyor MS win8 ile wp8 için. Ama win8 deki bir uygulamayı wp8 e portlamada sıkıntı yaşanıyormuş yine de.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sözde yazılım anlamında aynı çekirdeğe sahipler diyor MS win8 ile wp8 için. Ama win8 deki bir uygulamayı wp8 e portlamada sıkıntı yaşanıyormuş yine de.
sıkıntı apilerde. Yani Microsoft'un geliştiricilere verdiği izinlerde. Windows Phone 8.1 ile apiler %70 oranında örtüşecek. Yani Windows 8.1 ile %70 oranında aynı izinlere sahip olunabilecek. Bu da aynı uygulamaları geliştirebilme adına büyük kolaylık olacak.
 
dakamon

dakamon

Üye
İşte böyle olursa iki mağazada birlikte gelişir. Umarız bir sonraki güncellemelerde de bu apileri yüzde 90 doğru yaklaştırırlar.
 
dakamon

dakamon

Üye
Tabiki değil :):)
 

fraps34

Üye
sıkıntı apilerde. Yani Microsoft'un geliştiricilere verdiği izinlerde. Windows Phone 8.1 ile apiler %70 oranında örtüşecek. Yani Windows 8.1 ile %70 oranında aynı izinlere sahip olunabilecek. Bu da aynı uygulamaları geliştirebilme adına büyük kolaylık olacak.
Şuan Yüzde kaç uyum var acaba : ) wp8.0 olarak...
 
braayn

braayn

Üye
FireFox gelsin chrome gelsin iex 11 zaten gelicek şöyle alternatifler olsun wpde yahu neyimiz eksik diğer platformlardan :)
 
nsren

nsren

Üye
Arkadaşlar telefondaki mağaza hesabı nasıl siliyoruz. Bulamadım
 
dakamon

dakamon

Üye
Arkadaşlar telefondaki mağaza hesabı nasıl siliyoruz. Bulamadım
Microsoft hesabını değiştirmen lazım telefona en başta tanımladığın sanırım onuda sıfırlamadan değiştiremiyorsun 8.1 i bi beklemen gerekebilir :)
 
nsren

nsren

Üye
Microsoft hesabını değiştirmen lazım telefona en başta tanımladığın sanırım onuda sıfırlamadan değiştiremiyorsun 8.1 i bi beklemen gerekebilir :)



ben kafayı yemeden gelsin şu 8.1 :)
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Bugün o kadar kotu bir şey öğrendim ki :(((( ayda +5 TL versem lumia 820 alabilirmişim :((( Mal gibi 625 aldım :((((
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
ON9

ON9

Üye
FireFox gelsin chrome gelsin iex 11 zaten gelicek şöyle alternatifler olsun wpde yahu neyimiz eksik diğer platformlardan :)
diğer tarayıcıları da deneme şansım oldu ama iex bağımlılık yapıyor galiba
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
diğer tarayıcıları da deneme şansım oldu ama iex bağımlılık yapıyor galiba
wpde adam akıllı tarayıcı yok çünkü hatta ie harici hiç yok keşke opera ve yandex gelse
 

meneleos

Üye
wpde adam akıllı tarayıcı yok çünkü hatta ie harici hiç yok keşke opera ve yandex gelse
Bende şuan chromium alt yapısıyla tarayıcı kodlamaya çalışıyorum ama wp'ye doğru düzgün hiç bir şeyi uyarlayamıyorum. Adam akıllı ref bile eklenmiyor ki iş yapılsın :)
 
dakamon

dakamon

Üye
İe nin html5 testi yaptrınca androide göre berbat haldeyiz diye biliyorum.
 


Üst Alt