Mia Alfanso
Üye
arkadaşlar bugün firefox beta win8 için yayınladı sizce Wp'de gelirmi ?
büyük ihtimal gelebilir win8 de yayınlananlar geliyor bir süre sonra hill climb racing gibi
Nsu dan bana Black görünüyordu dün dead Flash attım![]()
sürüm numarasından mı anlıyorsunuz*

((( ayda +5 TL versem lumia 820 alabilirmişim 