Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

luckysleven

luckysleven

Üye
titreşim ayarıyla ilgili bir ekran görüntüsü paylaşmıştım. Ayarlar/Dokun menüsünde altta yazan açıklamada Windows Tuşları dikkatinizi çekmiştir. "Dokun" menüsü yakında bir güncellemeyle o tuşları yönetmeyi sağlayabilir.

numara engelleme konusunda ise ayarlardaki "arama ve sms filtreleme" işinizi görmüyor mu?

evet hatırlıyorum o görüntüyü o zaman alt yapıyı oluşturdular beklemekte fayda var ama o menü sanırım htc de yoktu ..

numara engellemede şöyle bir durumum var şimdi bende 720 var ekranını kırdım tekrar wp ile devam edeceğim ama 8x almak istiyorum o yüzden merak ettim numara engelleme htc lere gelir mi diye
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
HTC'lere pek bişey gelmiyor ama GDR3 ile onlara da kapalıyken şarj olma seçeneği eklendi.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Aha da bomba patladı?????
 
  • Beğen
Tepkiler: Bay H ve pirenuri
pirenuri

pirenuri

Üye
ya bu cortana da neymiş arkadaş geçen gece rüyama bile girdi. Rüyamda cortanayla konuşuyordum hem de Türkçe
 
  • Beğen
Tepkiler: yunusiyunus
braayn

braayn

Üye
bomba patladı nerde ne zaman :)
 
ON9

ON9

Üye
ben de onu diyorum zaten türkçeyi çok iyi biliyor :) kendimi cahil hissediyorum :D
diğer taraftan şiveye de karışıyor işte
şiveli yazmak için yazdığınızı değiştirdikten sonra alttaki öneriyi. Sözlüğe ekleyin. Sık kullanılan şiveli kelimeler de artık öneriliyor
 

yunusiyunus

Üye
bu dediğini yapıyorum ama çok msj yazan biri değilim oyüzden klavye konusunda benim için bi sıkıntı yok.ama touchpad e baktım da bizim de şöyle görselliği olan bi klavyemiz olsa fena olmazdı hani
 
dakamon

dakamon

Üye
Bende bir şey sandım bomba patladı dediğinizde. Acaba yeni bir video mu yayınlandı dedim. Video çıksaydı bomba etkisi yaratırdı da bu biraz kız kaçıran bir haber bence :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bende bir şey sandım bomba patladı dediğinizde. Acaba yeni bir video mu yayınlandı dedim. Video çıksaydı bomba etkisi yaratırdı da bu biraz kız kaçıran bir haber bence :D
:hih: mwc'de Windows Phone 8.1 tanıtılırsa seni süresiz banlayacam sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri
dakamon

dakamon

Üye
Bana sorarsan 8.1 i build de kendi etkinliklerine saklarlar :) mwc de 8.1 için neler yaptıklarını nasıl özveriyle çalıştıklarını mobil piyasanın kendileri için ne kadar önemli olduğunu anlatıp anlatıp duracaklar :) yani hava cıva :D hocam banlama mevzusuna gelince de banlanırsam dakamon1 diye tekrar aranıza katılırım :D yuzsuzlukkkk :P:P:D
 
  • Beğen
Tepkiler: sahte_suhte
Serhan

Serhan

Üye
Black güncellemesi geldi arkadaşlar ben güncelledim darısı 8.1 in başına :D L520
 
dakamon

dakamon

Üye
520 ye bayadır geldi zaten :)
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
nsudan guncelleyebilirmiyim black i?
 
dakamon

dakamon

Üye
Nsu dan bana Black görünüyordu dün dead Flash attım :)
 
braayn

braayn

Üye
arkadaşlar bugün firefox beta win8 için yayınladı sizce Wp'de gelirmi ?
 


Üst Alt