nsren
Üye
ya şimdi bir senedir bu sistemi kullanıyorum sence o vasat programlardan haberim yokmuş sanıyorsun![]()
İllaki haberin vardır. Ama şu anda başka çaren yok.
ya şimdi bir senedir bu sistemi kullanıyorum sence o vasat programlardan haberim yokmuş sanıyorsun![]()
8.1 gelince eksikler ve istekler listesi için tekrar konu açıp aynı şekilde oylama yapılacak mı ? Bence yapılsın ne eksik ne değil daha belirgin olarak görüyoruzen azından güncelleme ile hangi isteklerimize cevap bulabilmişler onu görüyoruz
![]()
Windows Phone 8.1 güncellemesi hele bir gelsin. Gelenleri çıkartır yenileri ekleriz.Evet bencede istekler anketini güncelleyelim hatta tekrar kullanıma da açabiliriz yeni istekler falan oylarız
Sızıntısız tek bir gün geçince içim sıkılıyor![]()
sanki bitek 18 gün beklicekmişsiniz gibi davranıyorsunuz18 gün nasıl geçecekBayadır bu güncellemeyi bekliyorum

Klavyeyi ben çok rhat kullanıyorum esas sözcük tahminleri değiştirilmeli. Mesela gta sa yazarken 'sa' sözcüğünü da yazıyor
geleceğim yazarsan başka tahminde bulunmaz ve gelecek olarak düzeltmez. Klavye gayet güzel sadece kelimeleri yanlış yazıyoruz bazen benimde başıma geliyorklavye tam türkçe kullanıyor "gelecem" yazıyorum bana inat "gelecek" diye düzeltiyor cümlenin anlamına göre düzeltse yagel de sinir olma
titreşim ayarıyla ilgili bir ekran görüntüsü paylaşmıştım. Ayarlar/Dokun menüsünde altta yazan açıklamada Windows Tuşları dikkatinizi çekmiştir. "Dokun" menüsü yakında bir güncellemeyle o tuşları yönetmeyi sağlayabilir.Arkadaşlar bu işlerden anlayan biri bana net bir cevap verirse sevinirim ..
İleri tarihlerde 8.1 güncellemesi ile yada bir uygulama olarak alttaki tuşların titreşimini kapatmak mümkün olacak mı ? Ve ayrıca bir başka merak ettiğim nokta htc telefonlar için numara engelleme gibi nokiaya has özellikler kullanıma açılacak mı ?
Bunlar hakkında bir bilgisi olan sağda solda bir yazı okuyan bir haber alan duyan varmıdır ?
o saat gelmez htc nin vereceğini hiç samıyorum hele Nokia yahtc telefonlarda olan saat gelse çok iyi olur live tiledeki .
Bu saat gelirse müthiş ötesi olur

