Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar



Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Klavyeyi ben çok rhat kullanıyorum esas sözcük tahminleri değiştirilmeli. Mesela gta sa yazarken 'sa' sözcüğünü da yazıyor
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
8.1 gelince eksikler ve istekler listesi için tekrar konu açıp aynı şekilde oylama yapılacak mı ? Bence yapılsın ne eksik ne değil daha belirgin olarak görüyoruz :) en azından güncelleme ile hangi isteklerimize cevap bulabilmişler onu görüyoruz :)

Windows Phone 8.1 güncellemesinden sonra gerekli düzenlemeleri yapacağız.
 
dakamon

dakamon

Üye
Evet bencede istekler anketini güncelleyelim hatta tekrar kullanıma da açabiliriz yeni istekler falan oylarız
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet bencede istekler anketini güncelleyelim hatta tekrar kullanıma da açabiliriz yeni istekler falan oylarız
Windows Phone 8.1 güncellemesi hele bir gelsin. Gelenleri çıkartır yenileri ekleriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
dakamon

dakamon

Üye
Sızıntısız tek bir gün geçince içim sıkılıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sahte_suhte, Rainesto, ON9 ve 2 diğerleri
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Sızıntısız tek bir gün geçince içim sıkılıyor :D

Evet peşpeşe sızıntılardan sonra arada boşluk olunca öyle oluyor insan.
Ancak az kaldı sıkın dişinizi, 18 gün sonra pek çok soru cevap bulmaya başlayacak.
 
Serhan

Serhan

Üye
18 gün nasıl geçecek :( Bayadır bu güncellemeyi bekliyorum
 
ON9

ON9

Üye
İyi de tahmin olayı sadece genel kelimelerde geçerli. Gta sa yazayım derken gta da yazması normal değil mi? Çünkü özel isim ve ayrıca İngilizce özel bir isim.
Klavyeyi ben çok rhat kullanıyorum esas sözcük tahminleri değiştirilmeli. Mesela gta sa yazarken 'sa' sözcüğünü da yazıyor
 

yunusiyunus

Üye
klavye tam türkçe kullanıyor "gelecem" yazıyorum bana inat "gelecek" diye düzeltiyor cümlenin anlamına göre düzeltse ya :) gel de sinir olma
 

capkino06

Üye
klavye tam türkçe kullanıyor "gelecem" yazıyorum bana inat "gelecek" diye düzeltiyor cümlenin anlamına göre düzeltse ya :) gel de sinir olma
geleceğim yazarsan başka tahminde bulunmaz ve gelecek olarak düzeltmez. Klavye gayet güzel sadece kelimeleri yanlış yazıyoruz bazen benimde başıma geliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
csH

csH

Üye
klavye Türkçeyi derslerdeki gibi yazarsan 10 numara ben o şekilde kullanıyorum ve tahmin ozelliği çok iyi bazen sadece tahminlerden yazıyorum sadece 2 defa harf kullanarak bu tabiki biraz da klavyeyi uzun zamandır kullanıyor olmakla ilgili ne yazacağımı tahmin ediyo artık
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto

yunusiyunus

Üye
ben de onu diyorum zaten türkçeyi çok iyi biliyor :) kendimi cahil hissediyorum :D
diğer taraftan şiveye de karışıyor işte
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
luckysleven

luckysleven

Üye
Arkadaşlar bu işlerden anlayan biri bana net bir cevap verirse sevinirim ..

İleri tarihlerde 8.1 güncellemesi ile yada bir uygulama olarak alttaki tuşların titreşimini kapatmak mümkün olacak mı ? Ve ayrıca bir başka merak ettiğim nokta htc telefonlar için numara engelleme gibi nokiaya has özellikler kullanıma açılacak mı ?

Bunlar hakkında bir bilgisi olan sağda solda bir yazı okuyan bir haber alan duyan varmıdır ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bu işlerden anlayan biri bana net bir cevap verirse sevinirim ..

İleri tarihlerde 8.1 güncellemesi ile yada bir uygulama olarak alttaki tuşların titreşimini kapatmak mümkün olacak mı ? Ve ayrıca bir başka merak ettiğim nokta htc telefonlar için numara engelleme gibi nokiaya has özellikler kullanıma açılacak mı ?

Bunlar hakkında bir bilgisi olan sağda solda bir yazı okuyan bir haber alan duyan varmıdır ?
titreşim ayarıyla ilgili bir ekran görüntüsü paylaşmıştım. Ayarlar/Dokun menüsünde altta yazan açıklamada Windows Tuşları dikkatinizi çekmiştir. "Dokun" menüsü yakında bir güncellemeyle o tuşları yönetmeyi sağlayabilir.

numara engelleme konusunda ise ayarlardaki "arama ve sms filtreleme" işinizi görmüyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: luckysleven
Serhan

Serhan

Üye
htc telefonlarda olan saat gelse çok iyi olur live tiledeki .

Bu saat gelirse müthiş ötesi olur
 

skynet

Üye
O saat anlık güncelleniyor mu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Peki 8.1 ile live tittle ler 30 dakikada bir değilde anında güncellenecek mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan


Üst Alt