Bu sömestır tatili çok haraketli ve heyecanlı geçecek
Ya bide bunlar güzel şeyler de hepi topu 3 4 farklı özellik getirip güncellemeyi bunlarla tamamlayacaklarından korkuyorum
istiyorum ki versinler böyle birsürü özellik.Yok ya kortana olmadığına kanaat getirdim kendi telefonumda da ses kısma tuşuna basınca üstten açılan ses barı aşağı iniyor ya indiğinde o bi TEPSİ vardı ya
üzerinde saat şebek sinyali falan olan kısmı tamamen kapatıyor
Kortana nın simgesi de orada olacaktı sanırım. O yüzden dediğiniz gibi bu nokta başka bir şey 
Ali Kemal abinin ikinci mesajında açıklaması var dostumÜStteki mavi nokta kortana olabilirmi acaba. İlk aklıma gelen o oldu aslında. Sanal tuşlarda gelmişBu sömestır tatili çok haraketli ve heyecanlı geçecek
Ya bide bunlar güzel şeyler de hepi topu 3 4 farklı özellik getirip güncellemeyi bunlarla tamamlayacaklarından korkuyorum
istiyorum ki versinler böyle birsürü özellik.Yok ya kortana olmadığına kanaat getirdim kendi telefonumda da ses kısma tuşuna basınca üstten açılan ses barı aşağı iniyor ya indiğinde o bi TEPSİ vardı ya
üzerinde saat şebek sinyali falan olan kısmı tamamen kapatıyor
Kortana nın simgesi de orada olacaktı sanırım. O yüzden dediğiniz gibi bu nokta başka bir şey
![]()

arka plana dikkat etAli Kemal Abi bu görsel de dünkü gibi montajla ekranla birleştirip yapılmamış değil mi![]()
Nokia'nın bir fabrikası da Türkiye'de olsaydı bu soruların hepsine çok net cevaplar verebilirdimAli Kemal Abi bu görsel de dünkü gibi montajla ekranla birleştirip yapılmamış değil mi![]()

arka plana dikkat et


En önemlisi sd karta uygulama kurma gelecek mi ve bu güncelleme bize gelecek mi![]()

