Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

tanyyy

Üye
ufak tefek sorunları var windows phone'un. 8.1 gelince hiç biri kalmayacak. daha dün arkadaşım 5s'te internet paylaşmak için kaç saat uğraştı :) iphone ve ios o paraları kesinlikle hak etmiyor.
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
iphone alıp herşeyi kısıtlı bir şekilde kullanmak istiyorsanız buyrun..
 
dakamon

dakamon

Üye
Arkadaşlar kimse cevap vermesin buna :) binlerce kez yaptık bu muhabbeti :D asıl konudan sapmayalım :D
 
ERsin YAvuz

ERsin YAvuz

Üye
Şu bildirim ışığı vardı telefon şarjda iken ortadaki Windows tuşu yanıp sönüyordu noldu o iş
 
dakamon

dakamon

Üye
Şehir efsanesi oldu o. Ben denemeye çalıştım yapamamıştım o ışığı.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Bize gelir mi acaba :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan
dakamon

dakamon

Üye
Önümüzdeki hafta yada bu hafta sonu herkesi çok heyecanlandıracak bir sızıntı bekliyorum :D şubata girerken şubat hediyesi verecekler gibime geliyor :)
 
dakamon

dakamon

Üye
zahmet olmuş.ben günde 30 kere açıyorum.
bu konuda neyin güncellemesini bekliyorsun bu arada..
bu kadar kasıntıda çatlarsın dikkat et kendine.
alt tarafı bir telefon




tamamen katılıyorum sanki güncelleme konusu. Adminden rica ederiz yenilik geldikçe konunun başlığı değişir güncellendi denir tarih verilir ve yeni gelen herşey ilk mesaja taşınır direk ilk mesajdan takip edersiniz.insanlar burada konuşmayacaksa nerede konuşacak. Kavga edeceğine birbirine hakaret edeceğine bırakın azıcık sinirler gevşesin ve gırgır yapılsın. Bence evleaks ı wpcentral ı danielrubinho yu hata @papakudioflu yu twitterdan takip edin hatta joebelfiore yi de takip edin haberleri ilk ağızdan öğrenin açıkçası ben herkesten önce açtığım tüm konuları twitterdan alıyorum. Bu kadar kolay.
 
System X

System X

Üye
8.1 ile baya bir eksiklik giderilecektir ama benim beklediğim şey hafıza kartına uygulama yükleyebilme...
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
8.1 ile baya bir eksiklik giderilecektir ama benim beklediğim şey hafıza kartına uygulama yükleyebilme...


şu an kullanıcılar tarafından en çok istenilen 5 özellik arasında bu. Kim bilir belki verirler. Şubat 27 ye kadar 8.1 i tam anlamıyla keşfedemeyeceğiz ama Nokia tanıtımında 8.1 ki cihazlar tanıtacağı söyleniyor. Ayın 27 sinde görüşmek üzere :D:D:P:P
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Diğer klasörü sorununu çözemedik gitti ya. Hafızanın 1- 1.5 gb angaryaya gidiyor. Ne yediğini bilseydik en azından temizlik yapardık. !!!
susarmısınız bildirim geliyorda :)
SUsamadık, ama susuyunca haber veririz :kop2:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY, Rainesto ve ogzhnoTr
ON9

ON9

Üye
Beyler Prewiew for Developers güncellendi bugün itibariyle. 8.1 ön izlemesi mi geliyor yoksa ;)Beyler Prewiew for Developers güncellendi bugün itibariyle. 8.1 ön izlemesi mi geliyor yoksa ;)lanet olası 2g. Aynı paylaşım 2 kez gözüküyor
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve Rainesto
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Beyler Prewiew for Developers güncellendi bugün itibariyle. 8.1 ön izlemesi mi geliyor yoksa ;)Beyler Prewiew for Developers güncellendi bugün itibariyle. 8.1 ön izlemesi mi geliyor yoksa ;)lanet olası 2g. Aynı paylaşım 2 kez gözüküyor
Hehe olur böyle şeyler abi takma kafana :))

Valla bende bu sabah gördüm güncelleştirmeyi benimde aklıma gelmedi değil 8.1'in betası için hazırladıklarını düşündüm develeoperi
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
gelse bile marttan önce gelmez zaten beta :) onun üstüne bir güncelleme daha alabilir preview for developers.. 1.2 olur
 
HeroMR

HeroMR

Üye
ben sizin yerinizde olsam gider iphone alırım. ben android kullanıyorum ama hepsi hikayeymiş. yani paraya kıyıp alacan ayfonu. wp android falan sorun yuvası basacan parayı alacan ayfonu

İyi fikir ben hiç düşünemedim. 2DK alıp geliyorum. Hatta tuvalette para basıyorum ben istersen sana da 2 tane gönderiyim.


Bildirim geliyor diyenler forum profilinizden kapatabilirsiniz ancak şunu hatırlatayım burası bir forum ortamı ve burada da konuşmayacak, mesaj yazmayacaksak ne yapacağız?
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, Aybin.Kilic ve YkPkY
dakamon

dakamon

Üye
Ali kemal abiden ricam bütün sızıntıları ilk mesajında toparlarsa çok iyi olur
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve papakudioflu
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yeni bir ekran görüntüsü daha geldi. Bu sefer ki çok daha güzel:ehe

 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43, Dexter Morgan, skynet ve 7 diğerleri
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
İşte bu güzel oldu gerçektende :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
0'dan 10'a kadar olan en üstteki ayar zil sesi ve bildirim sesleri için. Ortadaki 30'a kadar olan ayar medya ve uygulamalar için. En altta da telefonu tamamen sessize alma butonu ve ayarlara erişim kısa yolu bulunuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood


Üst Alt