zahmet olmuş.ben günde 30 kere açıyorum.
bu konuda neyin güncellemesini bekliyorsun bu arada..
bu kadar kasıntıda çatlarsın dikkat et kendine.
alt tarafı bir telefon
8.1 ile baya bir eksiklik giderilecektir ama benim beklediğim şey hafıza kartına uygulama yükleyebilme...


PSUsamadık, ama susuyunca haber veririzsusarmısınız bildirim geliyorda![]()

Hehe olur böyle şeyler abi takma kafanaBeyler Prewiew for Developers güncellendi bugün itibariyle. 8.1 ön izlemesi mi geliyor yoksaBeyler Prewiew for Developers güncellendi bugün itibariyle. 8.1 ön izlemesi mi geliyor yoksa
lanet olası 2g. Aynı paylaşım 2 kez gözüküyor
) ben sizin yerinizde olsam gider iphone alırım. ben android kullanıyorum ama hepsi hikayeymiş. yani paraya kıyıp alacan ayfonu. wp android falan sorun yuvası basacan parayı alacan ayfonu
Yeni bir ekran görüntüsü daha geldi. Bu sefer ki çok daha güzel
