Evet böyl şeyler bekliyoruz,teşekkürlerBeyler Bayanlar ses kontrol
Umarım inşallah erken gelir çok isteriz bunu ama şöyle söylim nokia 8.1 li lumiaları şubat 27 de tanıtmadan vermezler diye düşünüyorum. Bu işin kaymağını önce nokia ya yedirtirler sonra yayınlarlar.hiç,belli olmaz cidden gdr3 geliştiricilere ekim gibi gelmişti hatırlıyorum
Köşedeki ayarlar simgesi de bize ayarlara hızlı bir eşim olacağını gösteriyor sanırımBeyler Bayanlar ses kontrol
çok basit ve aşırı sade bir görüntü biraz da cafcaflı yapabilirlermiş 
Beyler Bayanlar ,ayrılmış ses kontrolü
Bunu bırak blackden kestik ümidimiziKonuya ilgi azalmış![]()
Beyler Bayanlar ,ayrılmış ses kontrolü
off güzel...Beyler Bayanlar ,ayrılmış ses kontrolü
)Ucuz işçi düşük vergi nedeniyle çoğu firma çine fabrika açıyor orada üretim yapıyor ya herhalde o fabrikalardaki mühendisler yada çalışanlar bu görüntüleri sızdırıyorlar.işin temelini iyice çincilere vermişler.
alarm sesi olabilir belki yanındaki çan işaretine bakılırsazil sesi miktarı 30 da şu 10 u anlamadım arama sırasında gelenin ses miktarı değil mi orda ne işi var
ben 10 olmasını istiyorum 5 cidden az geliyorKilit ekranında çıkan bildirim sayısının sınırsız olması lazım 5 uygulama çok az gerçekten
