Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

YkPkY

YkPkY

Üye
samsung gibi patent hırsızı olsaydı nokiada uçardı.milyon dolarlık davaları var samsungun.telefonda herşey var dikkat ederseniz.
ama Bi koskoca iphonenin titreşim ayarı şu son teknolojide halen kenardan Bi swiçle ayarlanıyor.aradaki mantığı siz kurun.
Bi dürüst çalışmak var bide katagulle çalışmak var
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto, DenizhaNq ve Aybin.Kilic


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Kolay olduğunu iddia etmiyorum ama Microsoft, kullanıcıların istediği kadar hızlı gelişmiyor/gelişemiyor...
İstenilen her özellik ayrı bir kodlama ve derlenme sürecinden geçiyor ve sıkıntılı oluyor. Sizinle aynı fikirdeyim iki dandik özelliği yenilik diye kaktırıyorlar. Wp8.1 sızıntıları ve geliştirici özellikleri belli olsun apiler açılsın işte o zaman bombardımana başlarız.
 
narnia16

narnia16

Üye
O değilde IE11' den hiç haber yok, 8.1 ile geleceği söyleniyordu ama ne bir sızıntı var ne bir bilgi :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bunu defalarca açıkladım yine açıklayayım. Size basit bir özellik gibi gelen bir extranın sistemi bozmadan entegre edilmesi öyle basit bir olay değil. Sisteme eklenecek herhangi bir özellik tüm sistem komutlarıyla etkileşimli çalışıyor. Bu sorunu aştıktan sonra da devreye patent konuları giriyor.

Kaldı ki bir kaç ayda 10 taneye yakın wp8.1 yapı numarasına ait sızıntılar oldu. Bunu şöyle düşünün; adamlar hemen hemen 10 kere bozup yeni baştan başlamışlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve Aybin.Kilic
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
O değilde IE11' den hiç haber yok, 8.1 ile geleceği söyleniyordu ama ne bir sızıntı var ne bir bilgi :hmmm
İnternet Explorer ekibi Windows Phone ekibinden ve cihazlardan tamamen ayrı sadece Joe Belfiore'a bağlı olarak çalışıyor. Sızıntı olmaması normal çünkü prototip cihazlar üzerinde test edilmiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
goktas19

goktas19

Üye
İstenilen her özellik ayrı bir kodlama ve derlenme sürecinden geçiyor ve sıkıntılı oluyor. Sizinle aynı fikirdeyim iki dandik özelliği yenilik diye kaktırıyorlar. Wp8.1 sızıntıları ve geliştirici özellikleri belli olsun apiler açılsın işte o zaman bombardımana başlarız.
Aynen... Kisaca her sey Windows Phone 8,1 bakiyor...
 
PureFood

PureFood

Üye
Internet Explorer 11 PC'de stabil değil. Sekmelere tıklıyorsun geçmiyor, ya da geç geçiyor. Sekme konusunda bir tutarsızlık var. İki farklı bilgisayarda da bu sorunla karşılaştım. Mobilde inşallah sorunlar olmaz.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
8.1 verilirken Nokia yanında ne verecek merak etmeye başladım .s
 
Bay H

Bay H

Üye
Internet Explorer 11 PC'de stabil değil. Sekmelere tıklıyorsun geçmiyor, ya da geç geçiyor. Sekme konusunda bir tutarsızlık var. İki farklı bilgisayarda da bu sorunla karşılaştım. Mobilde inşallah sorunlar olmaz.
Windows 8 modunda iken tarayıcı performansı gerçekten çok iyi fakat normal hali dediğiniz gibi sıkıntılı.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
renklerden giderse cyan olur demişti biri :D hem WP Blue hem Nokia Cyan çok uygun :D
bana göre önemli olan ismi değil içeriği. Bakalım bu sefer ne ekleyecekler sisteme. Nokia Klasörleri geliştirip canlı karo veya interaktif Live tile'a dönüştürebilirler. Ya da Live tile'ları Nokia uygulamalarıyla oluşturulacak Gif formatına benzer bir şey yapabilirler. Ondan sonra ismini ne koyarlarsa koysunlar:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan, Mia Alfanso, PureFood ve 1 kişi daha
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
O kadar bekle bekle olsa olsa "CORTINGEN" olur. O güncelleme pakedinde de cortlarız...
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
1 saattir sayfanın başından sonuna kadar okudum. Bir sevindim bir üzüldüm. Beklemekten başka çare yok. Ben l920 mi artık kullanmıyorum 8.1 gelene kadar külüstürle idare edeceğim 8.1 i gördükten sonra çıkarsa lumia 1520V almayı düşünüyorum. Hemde 8.1 i görmeden almış olmam ona göre karar veririm. iyiyse alırım ama kötü çıkarsada yine alırım gibime geliyor. Android ve ıosa göz göre göre o kadar para vermek istemiyorum. şuan wp8 androidten daha iyi (BENCE) 8.1 nasıl olur düşünemiyorum :)
 
braayn

braayn

Üye
şubat ayı hareketli geçek gibi hadi bakalım
 
dakamon

dakamon

Üye
Gelmeyecek zaten şubat ayında. Nisana kadar bir şey beklemeyin bence.
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Hiç belli olmaz Bi anda pre. Gdr3 çıkmıştı hatırlarsınız yaklaşık 2 3 ay önceden hemde ;)
 
dakamon

dakamon

Üye
2 3 ay önceden mi? tarihler sızdırılmıştı martta developerlara şubaatta telefon firmalarına vereceklerdi sanırım nisan da da otaya
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
2 3 ay önceden mi? tarihler sızdırılmıştı martta developerlara şubaatta telefon firmalarına vereceklerdi sanırım nisan da da otaya

hiç,belli olmaz cidden gdr3 geliştiricilere ekim gibi gelmişti hatırlıyorum
 


Üst Alt