cihazını kontrol ettin mi nokia dload mu yoksa qualcomm bootloader mıTam olarak ne olabir bu problemin çözümü ?.....
ya canım kardeşim qualcomm bootloadersa sakın flash atma zaten direk custom rom yükle cihazın unlock olsun istedigin heryerden buldugun xap dosyalarnı yüklersin o cihazı biz arayıp bulamıyoruz sen bir kontrol et bakalım gercekten qualcomm bootloder mı nokia dloadsa custom rom yükleyemezsinqualcomm bootloader çünkü flashlamaya geçtiginde qualcomm driverini bulamıyo pc ve yarı kalıyo....
Aynen ya... kutlayak mı?forumun ilk şanslısı belli oldu o zaman![]()
acele etme o zaman konuyu acmıştım rom da vardı ama önce konuyu bulmak lazım belki de eski bölümden tasınırken ucan konular arasında kaldı bir bakayım dönerimŞu romu yüklesem gerçekten sevinicem rahatlicam açılışta 3 it logosu çıkıyo italyadan cihaz Rom Yüklemeyi açıklamalı olarak anlatsa biri çözücez bu işi :S
