Windows Live Messenger S60v3 v1.1900 Türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

skntr

Üye
program kişileri eşitlemeyi bende 1 kere yaptı ilk mailı kaydederken.10dk eşitlemeyi beklemesi uygulamayı hafıza kartına yüklemenden kaynaklanıyor muhatemelen.
Ben programı ilk hafıza kartına kurdum kişi eşitlemesi için 1saat bekledi sildim telefon hafzasına kurdum düzeldi.Bi dene istersen

teşekkür ederim dediğiniz işe yaradı..
 


_ATi_

Üye
arkadaslar bende n95 var erisim noktasi olarak turkcell internet yaziyordu ondan baglaniyordum internete ama bisekilde silinmis suanda turkcell wap ayarlari geldi ondan baglaninca cok kontor gidiyor eskisini nerden bulurum yani turkcell internet 60 kb 1 kontor du sanirim
 

shark_20

Üye
paylaşım için tşkler...
 

2008 iletişim

Üye
güzel bişey emeğe saygı
 

zms

Üye
merhaba
E51 de süper çalışıyor ingilizce idi türkçe oldu şimdi.kablosuz ile heryerde kullanıyorum. tüm E51 kullanan arkadaşların bilgisine. ayrıca fring diye bir proğramla sesli görüşme yapılıyor yine E51 ile wifi varsa ücretsiz oluyor. ben havaalanında avusturya ile fring msn aracılığı ile görüştüm hala görüşebiliyorum. skype yide destekliyor sesli görüşmek için. son bir ayrıntı işinize yarar diye yazıyorum. google maps diye bir proğram var yüklerseniz ki sanıyorum sayfalarından bulabilrisiniz wifi ile bağlansanız bile kullandığınız operatörün baz sinyalinden bulunduğunuz yeri gösteriyor.uydu resmi ve normal harita gösteriyor.tüm bağlantılarla ulaşabilrsiniz. başka yerlerede bakıp zom yapabiliyorsun. yani deneyin memnun kalırsınız. sokaklara kadar inebilrisiniz dünyanın heryerine wifi ile bağlanırsanız kontör saorununuz olmaz. saygılarımla
 

selcukayhan

Üye
Teşekkürler emeğine sağlık
 
cs1453

cs1453

Üye
bozuk bu ne ikon var ne resim mesaj yazıyım derken kendini kapatıyo:@:nono::box

--------------- Ekleme ---------------

bu pronun signet edilmemişi ingilizcesi varmı acaba o daha iidir
 

afrostyl

Üye
arkadaşlar meraba ben nokia e51 sahibiyim.daha önceden kurmuştum..yazılım güncelledikten sonra telimin....şimdi messengera basınca telimde..Güvenlik nedeniyle dosya açılamıyor yazısı çıkıyor.ltfen bilgisi olan varsa paylaşabilirmi?
 
M@rti@N

M@rti@N

Üye
Programı iki kere kurdum (daha önce hafıza kartına kurduğum için sorun var zannedip tekrardan telefon hafızasına kurdum) fakat ne şekilde bağlanacağımı bulamadım, kullanıcı adımızı şifremizi nereye girmemiz gerekiyo, ayarlarda böyle bi kısım göremedim??? Oturum aç dediğimde bağlanıyormuş gibi msn simgesi dönüyor ama ne kullanıcı adı soruyor ne şifre soruyor ne de bağlantı noktası seçtiriyor.

Lütfen yardım edin...
 

fadilanli

Üye
Paylaşım için teşekkürler.
 

skntr

Üye
arkadaşlar meraba ben nokia e51 sahibiyim.daha önceden kurmuştum..yazılım güncelledikten sonra telimin....şimdi messengera basınca telimde..Güvenlik nedeniyle dosya açılamıyor yazısı çıkıyor.ltfen bilgisi olan varsa paylaşabilirmi?

ben de aynı sorunu yaşıyorum.. nerden yükledim şu güncelleştirmeyi.. telefonun dengesi bozuldu resmen.. Xplore dosya yöneticisine bile sertifika sorunu yazıyor:@
 

terorvar

Üye
teşekkür ederim sorunsuz program.!
 

eosturk

Üye
n73 de inşallah kullanabilirim :)
 
PEACE_27

PEACE_27

Üye
arkadaşlar resim görüle biliyormu ki başka uygulamalarda
 

afrostyl

Üye
ben de aynı sorunu yaşıyorum.. nerden yükledim şu güncelleştirmeyi.. telefonun dengesi bozuldu resmen.. Xplore dosya yöneticisine bile sertifika sorunu yazıyor:@

usta msn sorununu çözdüm.uraşırken.versiyon yeniledikten sonra.windows live ile ilgili herşeyi sil.ilk sayfada verdikleri nokia internet support gibi bişey var onu indir kur.sonrada ordaki windows live kur...sonra msn açılıyor.

sertifika sorununuda arama motorunda aratın..çok sonuç var..sertifika sorunu çözümü mevcut
 
emre3017

emre3017

Üye
ya girin pc den beya :D
 
furkan_90

furkan_90

Üye
eyw saol
 
AHMET2525

AHMET2525

Üye
teşekkürler güzel kullanışlı bi program
 
ercankasak

ercankasak

Üye
n 95 te denicem saolun
 

besyo_bora

Üye
bütün msn programlarını denedim hiçbiri çalışmamıştı sadece bu msn çalıştı çok memnunum.sadece ücretlendirmeyi anlamadım girişte 1 gidiyor galiba bir keresinde 2 konturum vardı yarım saatten fazla konuştuğumu hatırlıyorum.ama haftalık yada aylık kontur alıyor galiba sizden benden durduk yere gitmişti sanırım bu msn programı yüzünden.çünkü kuruluşta öle bişeyler dediğini hatırlıyoru..ayrıca eşitleme olayını da yapmanız gerekiyor yoksa bağlanamazsınız
 


Üst Alt