Neden artık çalışmıyor bu lanet msn?

1 ay öncesine kadar kral gibi çalışıyordu.. En son versiyonu 6,20 ve ne kadar versiyonu varsa kurup silmekten bıktım o açılmamaktan bıkmadı

can not allow login gibi bişey yazıyor tam bağlanırken ya da kutucuklar çıkıyor.. Kimisi diyor kaydolmamışssın.. Eee nasıl kaydolacam onu diyen yok! Yardım plssss!!! :S tlf:6630
--------------- Ekleme ---------------
Neden artık çalışmıyor bu lanet msn?

1 ay öncesine kadar kral gibi çalışıyordu..
En son versiyonu 6,20 ve ne kadar versiyonu varsa kurup silmekten bıktım
o açılmamaktan bıkmadı

can not allow login gibi bişey yazıyor tam bağlanırken ya da kutucuklar çıkıyor..
Kimisi diyor kaydolmamışssın.. Eee nasıl kaydolacam onu diyen yok! Yardım plssss!!!
:S tlf:6630 kurulum sorunsuz çalışıyor ama listeyi açmıyor can not allow yazıyor