windows live messenger 6.100 türkce(kendi editim)

Sponsorlu Bağlantılar

MH_ZAFER

MH_ZAFER

Üye
Ellerine Sağlık...
 


rontswer24

rontswer24

Üye
    Konu Sahibi
hayır arkadaşlar ben çözdüm olayı yazarken t9 da olduğunda önceki seçeneği geliyo ona tıkladımı kapanıyo :ehe
onu geçmek için bir kere alt tuşuna basın sonra geri deyin

--------------- Ekleme ---------------

engelleyince de kaldırılmıyo ben çok uğraştım ama kalkmıyo bu sorunlar
 

Nympheler

Üye
Ya 3600 da calısmor off ya
hep bunu arıodum ama calısmıo :S
 
futbol123

futbol123

Üye
saolasın
 
by_suskun2323

by_suskun2323

Üye
emeğine sağlık
 

fulyacanatan

Üye
merhaba ben nokıa e63 kullanıcısıyım daha önce kullandığım mesenger version değişikliği yapmak istedim fakat şuan ikisinide kullanamıyorum iki programıda kaldırdım telefonumdan ama hala yükleme yapamıyorum açmıyor yüklediklerimide ebuddy dahi girmiyor şifre hatalı kullanıcı adı hatalı uyarıları veriyor sürekli yardımcı olabilirmisiniz lütfen.
 
ufuktezel

ufuktezel

Üye
saol
 

eyup123q

Üye
eline asglık
 

mehmet okur

Üye
emeğine sağlık
 

KRMKRM

Üye
Msn adresini satmak istiyomusun diyor bu ne be dalgamı geçiyorsunuz???
 
eremgunes

eremgunes

Üye
ßnde Samsung GT-M5650 ile giremiyorum. Şifre Veya ID yanlıs dio. Ama kesinlikl doğru. Ayrıca baska adreslerle denedim. Yine aynı hatayı verio. Var mı çözüm yolu bilen ?
 
erdem.battal

erdem.battal

Üye
deneyelim bakalım:nono:
 
[Cenk]

[Cenk]

Üye
ücretlendirme nasıl 100 kb 1 kontormü?
 

g1gfe4ds2

Üye
Güzel paylaşım sağol..
 

desmo

Üye
teşekkürler...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:good:
 

alp46

Üye
bakmadım ama emege saygı gösterelim. iyi kötü burda bir emek var ;) tşkler
 

kont2000

Üye
Neden artık çalışmıyor bu lanet msn? :( 1 ay öncesine kadar kral gibi çalışıyordu.. En son versiyonu 6,20 ve ne kadar versiyonu varsa kurup silmekten bıktım o açılmamaktan bıkmadı :( can not allow login gibi bişey yazıyor tam bağlanırken ya da kutucuklar çıkıyor.. Kimisi diyor kaydolmamışssın.. Eee nasıl kaydolacam onu diyen yok! Yardım plssss!!! :S tlf:6630

--------------- Ekleme ---------------

Neden artık çalışmıyor bu lanet msn? :(
1 ay öncesine kadar kral gibi çalışıyordu..
En son versiyonu 6,20 ve ne kadar versiyonu varsa kurup silmekten bıktım
o açılmamaktan bıkmadı :(
can not allow login gibi bişey yazıyor tam bağlanırken ya da kutucuklar çıkıyor..
Kimisi diyor kaydolmamışssın.. Eee nasıl kaydolacam onu diyen yok! Yardım plssss!!!
:S tlf:6630 kurulum sorunsuz çalışıyor ama listeyi açmıyor can not allow yazıyor
 
Symberk

Symberk

Üye
Teşekkürler
 


Üst Alt