Win7 mi win8 mi

Kurdunuz mu bilmiyorum ama kisaca tarif edeyim usb den formati.
Isoyu acip icinde ne var ne yok hepsini usb flasa kopyalayiniZ. Sonra pc yeniden baslatin ve biosa giriniz first boot deviceden 1. Siraya usb flash diski getiriniz.. ve flash diski takip yeniden çalıştırın. . Sonra yukleme baslar doayalar yuklenir ve kurulum ekrani gelir. Oradan diski giruesun diski bol dersin ve 100 gb yer ayirirsin oraya
100x1024 mb yer ayirirsin ve kurarsin kendi kurmaya baslar . Genel olarak boyle .

Win 7 mi 8 mi dersen direk 8 kur ama silme hemen 2 hafta kadR kullan bakTin olmuyor win7 premium kurarsin...
Saygilar.
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Alacagım pcde hıc bır ısletım sıstemı yuklı deıl.freedos bios varmı yokmu bilmiyorum.en iyisi bilgisayarı alıp bılgısayarcıya götürüp tüklettırmek.daha drıverı falan var antivirusu falan baya iş 25tl ye bilgisayarcıya yüklettırmek daha iyi.
 

Bence de en iyi bilgisayarcı ama hiçbir şey bilmiyorsan Bana sorarsan windows 7 tabiki de çünkü windows 8 henüz gelişmekte yani uygulamaları yeni yeni çıkıyor


- - - Eklendi - - -

Windows 8 ne kadar sistemi az kullansa da dediğim gibi daha yeni


- - - Eklendi - - -

Bilgisayrcı daha iyi de sen bir windows 7,bir windows 8 kurarsan hesap kabarır
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Bütün formatlarda(win7-8 xp vısta) ****** istermi.******sız fırmat atılırmı
 

_RYUK_

Üye
Bütün formatlarda(win7-8 xp vısta) ****** istermi.******sız fırmat atılırmı

format sırasında ****** numarası girmezsen işletim sistemi deneme sürümü olarak yüklenir.daha sonra ister crackler ister ****** satın alıp işletim sistemini orijinalleştirirsin