WiFi Sadece Modemin Yanında Görüyor .S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
systemboys

systemboys

Üye
    Konu Sahibi
WiFi Sadece Modemin Yanında Görüyor .S
arkadaşlar bundan bi önceki konumda restore yaparken aldığım hatayı fln yazmıştım tabiki restoreyide wifi sorunu yüzünden yaptım restore hatasından fln kurtuldum telefon açıldı ama sorun düzelmedi wifi yine çok çok düşük çekiyor ancak modemin dibinde görüyo aynı odanın içine 60 cm uzakta 1 ile görüyo önceden böyle değildi 9-10 metreden bile görüyodu evin her odasında tam çekiyodu yani noldu da böyle oldu hiç hatırlamıyorum telefon;
iPhone 3G iOS 3.1.3 JailBreak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt