wıfı nasıl guçlenır

Sponsorlu Bağlantılar

phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
wıfı nasıl guçlenır
arkadaslar bana yardım edermısınız geçen komsunun evıne gıttı aylemle oturmaya ve orda kablosuz vıfı vardı ve konustuk ortak olduk sıfresınıde verdı ama bızım evde çekmıyor napmam gerek ya bızım bınada degıl wıfı tel n97
 


Symbianist

Symbianist

Üye
balkona çık. Çektiği zaman içeri geç belki olur. Öyle ya da böyle bulman gerek bağlantıyı yoksa olmaz
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
balkona çık. Çektiği zaman içeri geç belki olur. Öyle ya da böyle bulman gerek bağlantıyı yoksa olmaz

odada bi kuytu yerde yüzde 27 cekiyor

----------Eklendi @ 17:31:30 ---------- Yazıldı @ 17:28:47 ----------

ondada nete girmeye yetmiyor
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Mesir macunu yedir.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
RonnsenBob

RonnsenBob

Üye
modemi yan yatır :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
furkan5800

furkan5800

Üye
tencerenin içine koy çok ciddiyim
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-

Hasan

Üye
Kaynağa yakın olsun
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
hepınız adamla dalga geçıyorsunuz ya
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Konunun yeri :hmmm
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Ispanak yedir :D
 

Hasan

Üye
ağırlık kaldırsın:oke:
 
Kdr05

Kdr05

Üye
Bal deresi balları ! :ehe
 
Symbianist

Symbianist

Üye
bak şöyle yap. Ucweb ile baglan wifiden. Onunla girmek istemiyorsan internete. Arka planda bağlı olarak açık kalsın. Ucweb genelde düşmez internetten. O arkadaş bağlı iken sen opera YA da her ne kullanıyorsan onunla bağlanmay dene. Bakalım olacak mi
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ben laptopumla yaptığımı söyliyim: Modem ne yöndeyse ona yakın durmaya çalış. Bizim komşu üst katta, kablosuz modem kullanıyor. Bende bazen onun internetine girmek istediğimde koblosuz kalitesini arttırmak için laptopu elimde yukarı kaldırıyorum :ehe
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
of ya hiç olmuyor en fazla yüzde 27 artıyor
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ne güzel işte. Hiç olmadığını düşün bi de.
 
furkan5800

furkan5800

Üye
ben cıddiydim
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
anlaşılan olmayacak
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bir ara bunu tartışmıştık: vıfı - wıfı - wifi - wi-fi :d: Hatta 'vay fay'a kadar gitmiştik :kop2:

Senin derdinin dermanı yok :no:
 


Üst Alt