Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
wıfı nasıl guçlenır
Sponsorlu Bağlantılar
phasan
Üye
Konu Sahibi
wıfı nasıl guçlenır
arkadaslar bana yardım edermısınız geçen komsunun evıne gıttı aylemle oturmaya ve orda kablosuz vıfı vardı ve konustuk ortak olduk sıfresınıde verdı ama bızım evde çekmıyor napmam gerek ya bızım bınada degıl wıfı tel n97
Symbianist
Üye
balkona çık. Çektiği zaman içeri geç belki olur. Öyle ya da böyle bulman gerek bağlantıyı yoksa olmaz
bak şöyle yap. Ucweb ile baglan wifiden. Onunla girmek istemiyorsan internete. Arka planda bağlı olarak açık kalsın. Ucweb genelde düşmez internetten. O arkadaş bağlı iken sen opera YA da her ne kullanıyorsan onunla bağlanmay dene. Bakalım olacak mi
Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Ben laptopumla yaptığımı söyliyim: Modem ne yöndeyse ona yakın durmaya çalış. Bizim komşu üst katta, kablosuz modem kullanıyor. Bende bazen onun internetine girmek istediğimde koblosuz kalitesini arttırmak için laptopu elimde yukarı kaldırıyorum
phasan
Üye
Konu Sahibi
of ya hiç olmuyor en fazla yüzde 27 artıyor
Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Ne güzel işte. Hiç olmadığını düşün bi de.
furkan5800
Üye
ben cıddiydim
phasan
Üye
Konu Sahibi
anlaşılan olmayacak
Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Bir ara bunu tartışmıştık: vıfı - wıfı - wifi - wi-fi Hatta 'vay fay'a kadar gitmiştik