widget arama gereci mini [anlatım by yaren_dede]

  • 23 Mart 2013
  • 1315 Okunma
  • 14 Cevap

  1. uygulama:

    önemli: yüklemek isteyen arkadaşlar öncelikle cihazınız hackli olmalı ve rompacter yamalarınız aktif olmalı yani gizli dosyalara müdahale edebiliyor olmalısınız [neden ben dosyaları atamıyorum diye sormamanız için bunların olması derekli]

    öncelikle altta verdiğim zip içindeki klasörleri xplore yardımıyla c ana dizine atın

    sonra "c-private-200159c0-themes" isimli klasörü silip restart yapın telefon açılırken bekleyin ekranlar sıfırlanacak [bu işlemin herhangi bir zararı yoktur ]

    ve widget menusunden widgeti seçin...

    şimdi widget ev ekranına geldiyse tamamdır, gözükmüyorsa!!! ovi suitten arama gerecini güncelleyin tamamdır.



    test için anıl arkadaşıma teşekkürler :oke:

    not: konuyu daha önce dustojnik arkadaşımız açmıştı ama o konuda flash ile yazılıma gömülmesi gerekiyordu... biz flash atmadan yukleme işlemini gerçekleştireceğiz anlatım bana aittir :)
     


    Yazan: yaren_dede

    widget arama gereci mini [anlatım by yaren_dede] İndir

    jatvalca, asigsasi ve ANIL bunu beğendi.
  2. Teşekkürler :oke:
     
    yaren_dede bunu beğendi.
  3. kimse yamamastı bi bem yapmıstım teşekurler
     
    Nextman ve yaren_dede bunu beğendi.
  4. onay için teşekkürler :)

    :oke:
     
  5. dostum sonunda halletmişsin teşekkürler paylaşım için :oke:
     
    yaren_dede bunu beğendi.
  6. :rica: evet geç oldu ama sonunda paylaşabildim :)
     
  7. valla dostum ben deneme yapayım dedim fakat bizde yazılımla birlikte geldiği için yapamadık neyse tekrar hayırlı olsun :oke:
     
    yaren_dede bunu beğendi.
  8. etvallah dostum :)
     
  9. Emeğinize sağlık :)
     
  10. emeğe saygı teşekkürler :oke:
     
  11. kardeşim yükledim bunu ama açılırken kritik hata ibi bi şey söyledi . widgetler eklenmiş fakat açılmıyor sürekli işlemde işareti var
    güncelleme de yapamıorm yardım edermsin
     
    yaren_dede bunu beğendi.
  12. anlatımımı bu oku yaparsın ben nasıl yaptım o zaman
     
  13. kardeşim ovi suit ile bağlanıp güncelleme yapman gerekiyor yoksa widget gelmiyor
     
  14. Bende neden güncelleme gelmiyor ya!
    suite yi sildim yükledim yaptım işeyler ama hala herhangi bir güncelleme gelmedi.

    - - - Eklendi - - -

    Yükleme sırasında kritik hata oluştu.Widget kaldırıldı hatası alıyorm telefon açılırken nedir bu ?
     
  15. anlatımı okursan yardımı olacaktır... ekranların sıfırlanacak diye belirttim o yuzden uyarı veriyor sorun yok yani
     
Yüklüyor...
14/11/2018 - 20:54