Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Wi-Fi si olmayan telefonlara müjde
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xkadir61
Üye
bana uyar, benim telefonun tek eksiğide bu zaten.
CoYoTe®
Üye
Çok Süper Bi şey Ama Parası Gerçekten Fazla
PAPADOC
Üye
6600 olurmu acaba benim telefon 115 $ etmez şimdi ki bi de kart alacam
mypat
Üye
senin cevap tam bir bomba...işi bilen..teşekkürler..
OGUZ_87
Üye
ooo harika bi şey ama büyük bi ihtimal ben kullanmam
schumici
Üye
sabırsızlıkla gelişmeleri bekliyoruz
KAFKAS KARTALI
Üye
Java Tellere Olmaz Heralde
e_r_EN
Üye
n73 de wi-fi olmadığı için üzülüodum ama bunlarla
sorun ortadan kalkacak gibi görünüyo ama biraz daha fiyatları düşmesi gerek
C01aY
Üye
Gerçekten güzel bir haber hemen almam lazım.Ne güzel para verip yüksek fiyata wi-fili telefon alacağıma 115$ a bunu alırım
alpjalker
Üye
arkadaslar yakında 5-10 lira olur .Nitekim
hatırlarsınız hafıza kartları ilk cıktıgında yanına yaklasılmıyordu birsey ne kadar kücükse o kadar pahalı oluyor.Ama teknoloji geliştikce ucuzluyor
GsliKahraman
Üye
bunun rs mmc sini çıkarsalar
birde hafıza kartıyla bunu bir arada nasıl kullanacağız
çift hafıza kartlı telefon yapsınlar artık
XXPOXX
Üye
Ei-fi telefonda olması saçma bence
ennes2
Üye
115 dolara harika bi tel alırım daha ii
mami24
Üye
hahaha o kadar paraya yazık bi kaybolsa
ULTIMATE93
Üye
cok pahalı
emre_kalay
Üye
size bişi sorcam benim modemim kablosuz wriles özelligi var n95 8gb dada var bildigi kadarıyla bedava internete girebilirmiyim telefondan
mehteren
Üye
bence wifi siz telefonunuzun üzerine 115 dollar ekleyin wi-fi'li tel alın daha mantıklı