• Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.

WhatsApp kullananlara kötü haber

Sponsorlu Bağlantılar

UtkuGARIP

UtkuGARIP

Üye
    Konu Sahibi
WhatsApp kullananlara kötü haber
WhatsApp kullanıcılarının merakla beklediği o özellikle ilgili yeni bir gelişme yaşandı



Akıllı telefonlarda en çok kullanılan uygulamalarından olan WhatsApp'ın sesli arama hizmetinin açılış tarihi, 2015'in ilk aylarına ertelendi. Akıllı telefonlarda en çok kullanılan anlık mesajlaşma uygulaması olan WhatsApp, geçtiğimiz ay yeni sesli arama özelliğini getireceğini duyurmuştu. Ancak bu hafta Code/Mobile konferasında konuşan WhatsApp CEO'su Jan Koum, bazı teknik problemlerden dolayı bu özelliğin gecikeceğini açıkladı.

WhatsApp, 2014 yılı başlarında Facebook'un sahibi Mark Zuckerberg tarafından satın alınmıştı. Zuckerberg'in WhatsApp'a yenilikler katacağı belirtilmişti. WhatsApp'a sesli konuşma özelliğinin nasıl getirileceği ve uygulamanın durumunun ne olacağı ise merak konusu olarak gizemini koruyor.

Öte yandan, WhatsApp kullanıcılarının merakla beklediği sesli arama özelliğinin bir sürece daha gecikecek olması kullanıcılar tarafından oldukça üzüntüyle karşılandı.​
 
  • Beğen
Tepkiler: SercanCANTANK ve Glania95


Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
Geç Olsun güç olmasın beya
 
  • Beğen
Tepkiler: SerhaTGvn
Fenomenon

Fenomenon

Üye
whatsapp'ın uygulama olarak hiçbir artısı yok ama herkes kullandığı için şuan en iyisi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, The SLayeR, SercanCANTANK ve 1 kişi daha
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Fenomen e katılıyorum androidteki whats appın hiç estetiği yok. Bence önce görünüm değişmeli. Ama geciksede bbekleriz ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
SHS

SHS

Üye
aynen ya hep güncelleme alıyor ama yenilik yok, kullanan çok
 
@bluesky@

@bluesky@

Üye
Eskiden kullandığım bişi msn daha iyidi :zzz:
 
Glania95

Glania95

Üye
Bu konuya girerken geçen hafta gibi gelen mavi tik olayından bahsedeceğini sandım :) Ama ginede Bilgilendirme için saol.
 

robidinyoviç

Üye
What's app'ın symbian telefonlara olan desteğini arttıracağı olsa daha çok kullanılır.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Whatsapp sesli aramadan önce tema yapsın :/ Beyaz tema yüzünden şarj düşmanı bir uygulama olduklarının farkında değil mi bu adamlar? İnsan oraya bir seçenek koyar "dark/light" diye 2 tema yapmak çok mu zor anlamıyorum. Oynanmış versiyonlarında bile çok çok daha iyi özellikler var. Bence sesli aramadan önce o oynanmış versiyonları deneyip de biraz görsel zenginliği ve işlevsel özelliklleri arttırsınlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Luck Star

Luck Star

Üye
Whatsapp sesli aramadan önce tema yapsın :/ Beyaz tema yüzünden şarj düşmanı bir uygulama olduklarının farkında değil mi bu adamlar? İnsan oraya bir seçenek koyar "dark/light" diye 2 tema yapmak çok mu zor anlamıyorum. Oynanmış versiyonlarında bile çok çok daha iyi özellikler var. Bence sesli aramadan önce o oynanmış versiyonları deneyip de biraz görsel zenginliği ve işlevsel özelliklleri arttırsınlar.

Whatsapp Plus kullanabilirsin ?
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Benim bir ay kalmadı sürem ne olacak şimdi . Plus ile sorun kalkar mi
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
gss_adnan

gss_adnan

Üye
Benim sürem bitti kullanıyodum sonra kendiliğinden tekrar 1 yıl uzattılar
 
  • Beğen
Tepkiler: hasan3472ty

robidinyoviç

Üye
Benim hesabımıda 1 sene uzattılar sürem bitince.
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Eğer uzarsa mutlu eder beni. Uzamaz ise hemen jet hızı ile siliyorum
 

robidinyoviç

Üye
Eğer uzarsa mutlu eder beni. Uzamaz ise hemen jet hızı ile siliyorum
Eğer elindeki telefona yüklü paralar ödeyipte whatsapp'a 3 liracık bile ödeyemiyorsan diyecek bişey bulamıyorum. Türkiye'de akıllı telefon kullanıpta 3 lira veremeyecek adam tanımıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Luck Star

Luck Star

Üye
Eğer elindeki telefona yüklü paralar ödeyipte whatsapp'a 3 liracık bile ödeyemiyorsan diyecek bişey bulamıyorum. Türkiye'de akıllı telefon kullanıpta 3 lira veremeyecek adam tanımıyorum.

3lira 5 lira sorun değil . google playe kredi kartı numarasını girince direk ilk kulanım bedeli vs çekiyor + güvenmiyorum gidip bir mağazada google play kartı olsa para yüklesek eyvallah. kontörle çekse yine eyvallah.
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
3lira 5 lira sorun değil . google playe kredi kartı numarasını girince direk ilk kulanım bedeli vs çekiyor + güvenmiyorum gidip bir mağazada google play kartı olsa para yüklesek eyvallah. kontörle çekse yine eyvallah.
Aynen mesele 3 lira değil herkes te paypal sanal kart yada kredi kartı yok . Olsa da saatlerce kayıt ile uğraşmaz. Whatsapp şöyle birsey yapsa olur mesela operatör ler ile anlaşip kod ile lira odemesi yada banka ya bir hesaba bankamatik ten ödeme iyi olur
 

robidinyoviç

Üye
Gençler pardon ben bunu düşünemedim. :D Kusura bakmayın.
 

Benzer Konular



Üst Alt