ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.
Comic Sans MS
Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu
- - - Eklendi - - -
ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.
Comic Sans MS
Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu
- - - Eklendi - - -
ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.
Comic Sans MSArkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu
- - - Eklendi - - -
ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.
Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu
- - - Eklendi - - -
Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu
- - - Eklendi - - -
ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.
Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu
