wechat symbian (messi oynadı reklamda )

Sponsorlu Bağlantılar

cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
    Konu Sahibi
wechat symbian (messi oynadı reklamda )
reklamı gördüm baktım belle için de vardır ama hayal kırıklığına uğradım.symbian^3 için yok.resmi sitesine baktım s40 için :( bu nedir ya
 


TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
nokia halen s4o lı telefonlar çıkarttığı için s40 var symbian bitti diye çıkartmamışlardır
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
    Konu Sahibi
ya ama saçmalık bu donanım olarak belle önde.ayrıca we chat belle içnde vardı sanki kaldırdılar mı
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
kaldırmışlar resmi sitesindeki linke tıkladınmı nokia mağaza çıkıyor böyle bir uygulama artık yok yazıyor.
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
    Konu Sahibi
maalesef gördüm
 

bayon

Üye
skype de yok onu da kaldırmışlar
 
asigsasi

asigsasi

Üye
nokia asha telefonlara özen gösteriyor maalesef şuna bak lumia iphone karışımı s40 telefon
 

MaxipmaN

Üye
lanet olsun aldığım güne
 
KKIVANCC

KKIVANCC

Üye
ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.
 
Umut

Umut

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
asha ve lumiayla bakalım daha ne kadar devam edebileceksin nokia
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
S40 ın şeyleri bizdE çalışmaz mı
 

dmatias

Üye
program nasıl gzel mi biraz bilgi verir misiniz ne programı mesela
 
achambo

achambo

Üye
whatsapp tarzı ama çok şarj yiyo gibi geldi bana arayüzü güzel ama
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye

Ben indirdm c5ten
 
aklsm

aklsm

Üye
ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.

Comic Sans MS

Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu ;)

- - - Eklendi - - -

ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.

Comic Sans MS

Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu ;)

- - - Eklendi - - -

ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.

Comic Sans MSArkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu

- - - Eklendi - - -

ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.

Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu ;)

- - - Eklendi - - -

Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu ;)

- - - Eklendi - - -

ben nokia 700 telefonuma magzadan wechat yazarak uygulamayi kurdum fakat c5-03te super calisan sesli konusma ozelligi bizim ekranlarn kalitesi nedeniyle sanrm calismior ve o yuzden sildim guncelleme gelirse gene bakarm.

Arkadaşm bn 603üme yükledim gayet stabil ve sorunsuz bi şekilde çalılkyr sesli konuşmada çalışıyr sadece konuşurken butonu basılı tutacaksn olay bu ;)
 
achambo

achambo

Üye
kaç kere yazdın aynı cevabı:ehe

program bende de sorunsuz çalışıyo ama whatsapp daha iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
Anil-D

Anil-D

Üye
aynen whatsapp tek geçerim
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
  • Beğen
Tepkiler: achambo


Üst Alt